Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Hier de parkeerpolitie van Hof van Saksen weer. Blauwe Tesla is de hele dag aan het opladen en is maximaal vol. Hij mag door zijn eigenaar uit de ballenbak worden opgehaald!
Ik ben ook geen purist maar leg je nummer op het dashboard, want met EV claim je niet het hele weekend 1 van de 2 Destination Chargers. We zijn met 4 MS-en en kunnen we goed regelen...
Het is in sommige delen van het land herfstvakantie. Mischien blijft hij er wel een week staan :confused:
 
  • Funny
Reactions: Pieter Vogelaar
Volgens ChargeMap is er nog een publieke lader in Rolde en anders nog wel een paar in Assen.
Zelfs een ChaDeMo hebben ze in Assen, adapter erin en gaan met die SuC-op-halve-snelheid.
Keuze genoeg denk is zo. Bij van de Valk Assen zou ook nog een lader te vinden zijn.
Lekker uit eten en gelijktijdig laden, super combo!
 
Hier de parkeerpolitie van Hof van Saksen weer. Blauwe Tesla is de hele dag aan het opladen en is maximaal vol. Hij mag door zijn eigenaar uit de ballenbak worden opgehaald!
Ik ben ook geen purist maar leg je nummer op het dashboard, want met EV claim je niet het hele weekend 1 van de 2 Destination Chargers. We zijn met 4 MS-en en kunnen we goed regelen...
Bij de receptie staan ook nog twee normale 22kw laders...
 
Hier de parkeerpolitie van Hof van Saksen weer. Blauwe Tesla is de hele dag aan het opladen en is maximaal vol. Hij mag door zijn eigenaar uit de ballenbak worden opgehaald!
Ik ben ook geen purist maar leg je nummer op het dashboard, want met EV claim je niet het hele weekend 1 van de 2 Destination Chargers. We zijn met 4 MS-en en kunnen we goed regelen...

Ik ga over een maandje naar Hof Van Saksen, vroeg me af of het laden gratis is of dat ze er voor rekenen?
 
Een paar dagen op juweeltje Vlieland. Het eilandje wordt, aan het kenteken te zien sinds kort, nog verder opgesierd door een heel nieuwe facelift (S dus), zag 'm eerst rijden en zojuist bij een woning staan. Iemand van hier? Als ik u tegenkom kan ik misschien de drang niet weerstaan om te vragen of zo'n batterij eigenlijk wel groot genoeg is om van het eiland af te komen. :rolleyes:
 
  • Funny
Reactions: ebullio
IMG_6024.JPG


We hadden niet veel ruimte ;)