Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet de eerste die mij groet nog tegenkomen. Behoudens mijn straatgenoot dan.

Ik heb precies hetzelfde. Ik voel me altijd een soort infantiele mafkees als ik uitgebreid sta te zwaaien. Ik krijg blikken terug tussen beteuterd, verbaasd en geïrriteerd. Ik geef het bijna op, bijna...

Met één uitzondering inderdaad...mijn straatgenoot..die zwaait altijd
 
Ik heb precies hetzelfde. Ik voel me altijd een soort infantiele mafkees als ik uitgebreid sta te zwaaien. Ik krijg blikken terug tussen beteuterd, verbaasd en geïrriteerd. Ik geef het bijna op, bijna...

Met één uitzondering inderdaad...mijn straatgenoot..die zwaait altijd
Dadelijk denken ze nog dat we in dezelfde straat wonen haha.
Maar ik geef het op. Geen lol aan zo.
 
  • Like
Reactions: Robster
Ik heb precies hetzelfde. Ik voel me altijd een soort infantiele mafkees als ik uitgebreid sta te zwaaien. Ik krijg blikken terug tussen beteuterd, verbaasd en geïrriteerd. Ik geef het bijna op, bijna...

Met één uitzondering inderdaad...mijn straatgenoot..die zwaait altijd
Wat is dat toch met de mensjes, ik snap er niks van dat mensen beteuterd, verbaasd of geïrriteerd gaan kijken als je vriendelijk zwaait. Misschien is dit ook een belangrijk puntje om op te nemen in de “Delivery Experience” bij het ophalen van de nieuwe Tesla. Dat het gebruikelijk is dat Teslarijders elkaar groeten, gewoon omdat het hele fijne mensen zijn die de beleving van het rijden graag delen en waarderen dat de ander ook dezelfde verstandige keuze heeft gemaakt ;)
Milieu en mensvriendelijk, caring and sharing, we are one big family, brother from another mother, sister from another mister, etc, etc. :)
 
Ik heb precies hetzelfde. Ik voel me altijd een soort infantiele mafkees als ik uitgebreid sta te zwaaien. Ik krijg blikken terug tussen beteuterd, verbaasd en geïrriteerd. Ik geef het bijna op, bijna...

Met één uitzondering inderdaad...mijn straatgenoot..die zwaait altijd

Je moet toch niet uitbundig staan zwaaien.
Handje bovenaan het stuur, en op het juiste moment, wijsvingertje de hoogte in en ,"Yo, tesla" mompelen is voldoende, als er geen reactie komt van de andere kant, volgt er nog: "loser".
ik heb be nog nooit een mafkees gevoeld.
Voetje opzij zoals de motards doen, heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet.;)
 
Je moet toch niet uitbundig staan zwaaien.
Handje bovenaan het stuur, en op het juiste moment, wijsvingertje de hoogte in en ,"Yo, tesla" mompelen is voldoende, als er geen reactie komt van de andere kant, volgt er nog: "loser".
ik heb be nog nooit een mafkees gevoeld.
Voetje opzij zoals de motards doen, heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet.;)

Idem aan deze zijde, Frank.
Met uitzondering van dat voetje dan. :)
 
  • Like
Reactions: Faiz71 and Xfrank
Ik zwaai meestal wel en krijg ook wel vaak reactie terug, maar we hebben hier in het oosten niet 200+ Tesla taxi's rijden zoals rond Schiphol/Amsterdam. Met andere EV's heb ik vrijwel nooit succes op dat punt, ik heb het idee dat er binnen Tesla veel meer een familie gevoel heerst dan bij bijv. Renault/Hyundai/Fiat500e.
 
20180806_174030.jpg
Wie was het?

Het was @Thor bij de SuC in Beaune.
 
Wie oh wie heeft onlangs mijn "oude" 85D gekocht, kenteken GT-***-H? Ik kan je nog steeds zien in de app, en heb dus nog volledig toegang tot de auto via mijn Tesla app... Misschien handig om even je instellingen te wijzigen? Heb dit overigens ook al aan Tesla gemeld maar die vinden dat schijnbaar allemaal niet zo spannend en doen er niets aan. Omgeving Groningen vermoed ik...
 
  • Helpful
Reactions: Geendiesel