Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Had niet verwacht dat ik eerste TMS in Vlaanderen ging spotten... Vandaag om 18u op E19 richting Antwerpen, vervolgens Ring Antwerpen richting NL.
Belgische nummerplaat 1-FMU-xxx
Knappe verschijning, pure klasse!

Heb die ook gezien (het was mijn 2de Tesla "in the wild"), gisterenmorgen op de E40 aan de afrit richting Buitenring. Weet je intussen al met wie je te maken had? Of is er iemand van dit forum die zich hierin herkent?
 
In het Ginneken (Breda) vanavond:
yhu6ezyn.jpg
 
Gisteren even over 12 in de middag tussen Vinkeveen en Mijdrecht een tegemoet komende donkere MS, die met de lichten knipperde en die mij dus eerder door had dan ik hem. Heb nog wel snel even gezwaaid. Nog niet eerder ėėn tegemoet zien komen, zag er erg mooi uit :smile:!
Iemand van het forum?
 
Gisteren even over 12 in de middag tussen Vinkeveen en Mijdrecht een tegemoet komende donkere MS, die met de lichten knipperde en die mij dus eerder door had dan ik hem. Heb nog wel snel even gezwaaid. Nog niet eerder ėėn tegemoet zien komen, zag er erg mooi uit :smile:!
Iemand van het forum?




yes.....that was me....mocht eindelijk even touren na dagje ziekenboeg thuis te hebben gehad en blinkende S voor de deur......
Maarja nu ben ik de klos, dus vandaag beddag zonder rijden in de S.
Ik woon in Uithoorn, toen ik naar huis reed rond half zes, zag ik ook weer een S tegemoetkomend. Was jij dit weer?
 
Net bij de La Place in Leiden stond er een zwarte P85+ met 04-SDJ(?) als kenteken.

Stonden er weer mooi twee S'en naast elkaar. Iemand van hier?

Echt top plek! Even eten en dan half uurtje 22kW tappen. Is toch even bijna 10kWh er bij.
 
yes.....that was me....mocht eindelijk even touren na dagje ziekenboeg thuis te hebben gehad en blinkende S voor de deur......
Maarja nu ben ik de klos, dus vandaag beddag zonder rijden in de S.
Ik woon in Uithoorn, toen ik naar huis reed rond half zes, zag ik ook weer een S tegemoetkomend. Was jij dit weer?
Nee, dat moet een ander zjn geweest. Toen stond de mijne al weer binnen... Enne... beterschap Paul!
 
Net bij de La Place in Leiden stond er een zwarte P85+ met 04-SDJ(?) als kenteken.

Stonden er weer mooi twee S'en naast elkaar. Iemand van hier?

Echt top plek! Even eten en dan half uurtje 22kW tappen. Is toch even bijna 10kWh er bij.

That's me, ik ging Haarlem niet meer halen dus ik heb van de nood een deugd gemaakt en snel even een hapje gegeten. Bij de paal deed mijn Nuon pas (met abbo) het helaas niet dus moest ik terugvallen op mijn The New Motion pas. Zal Greenflux zo eens vragen hoe dit kan.

Ik stond gisteren in een straat in Overschie (Rotterdam) waar nog een zwarte en een grijze MS stonden, mooi gezicht!