Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Wie was / wie waren het?

Gisteren alleen maar leuke mensen ontmoet op de E- rally. Echte liefhebbers van Tesla's dus zeker geen mensen die moedwillig de auto van een ander beschadigen, dus het moet wel vannacht bij mij thuis zijn gebeurd.....

Wie was / wie waren het ......die geleerd hebben dat je het zilver plaatje (met de opdruk Signature) van de richtingaanwijzer niet zonder schade er vanaf kunt trekken?

Klote zeg, snap niet dat mensen aan andermans spullen zitten. Die van mij is voor de helft los gegaan naar wat later bleek tijdens het wassen. De halve gele spons die er achter zat was de aanwijzing.
 
We lossen het gewoon netjes op. Geen probleem mee. Maar het is zo jammer.....er zijn een hoop mensen vrijwillig bezig geweest met het organiseren van een leuke dag voor iedereen en dan loopt er zo iemand bij.

( laten we het erop houden dat het tijdens het wassen is gebeurd....) het was een prima evenement, tot in de puntjes verzorgd....en dat blijft het!
 
Wie was/waren het?

Sinds een week vind ik m'n auto iedere dag(!) zo terug:

image.jpg


Maar 's ochtends nooit een dader te bekennen.
Zojuist toch maar even gaan kijken welke olifant er 's nachts mijn auto onderschijt:

image.jpg


Blijkt dat er een hele kolonie parkieten de boom boven de laadpaal als slaapplek heeft uitgekozen. Even aan de takken gerammeld en er vlogen zeker honderd parkieten weg. Maar even een paar dagen volhouden in de hoop dat ze een andere slaapplek verkiezen... :cursing:
 
Wie was/waren het?

Sinds een week vind ik m'n auto iedere dag(!) zo terug:

View attachment 49726

Maar 's ochtends nooit een dader te bekennen.
Zojuist toch maar even gaan kijken welke olifant er 's nachts mijn auto onderschijt:

View attachment 49727

Blijkt dat er een hele kolonie parkieten de boom boven de laadpaal als slaapplek heeft uitgekozen. Even aan de takken gerammeld en er vlogen zeker honderd parkieten weg. Maar even een paar dagen volhouden in de hoop dat ze een andere slaapplek verkiezen... :cursing:

Ah, die lawaaimakende halsbandparkieten. Bijna elke grote stad ondervindt er problemen van. Hele wijken zitten er vol mee. Ze passen zicht maar niet aan, en schijten zo je auto onder. Brutale bengels zijn het.
 
Ah, die lawaaimakende halsbandparkieten. Bijna elke grote stad ondervindt er problemen van. Hele wijken zitten er vol mee. Ze passen zicht maar niet aan, en schijten zo je auto onder. Brutale bengels zijn het.
ik zou hem andersom parkeren.
makkelijker om in te stappen.:cool:
ook een stuk veiliger voor jezelf.
en hoef je niet de hele tijd omhoog te kijken of er iets valt.:smile:
 
Vandaag in de buurt van Deventer een oranje motor achter me aan het bumperkleven. Niet omdat hij er langs wilde (reed niet op de linkerbaan) maar uit enthousiasme vermoed ik (mss zelf Tesla rijder?), bij het stoplicht na de afrit groette hij nog. Ik vond het behoorlijk rot rijden met een kwetsbare motor vlak achter me, zeker met de wetenschap dat de re-gen ook nog met enige vertraging de remlichten aandoet... Beter even ernaast komen rijden!