Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgend op Golf (Sport) Witbos Noorderwijk:
Vandaag nog naast golf (VW-auto) van vrouwtje, vanaf vrijdag naast broertje (zelfde kleur, zelfde type).
Iemand van dit forum ?


IMG_1227.jpg
IMG_1228.jpg
 
Last edited:
Gisteren rond 19.00 uur op de A4 tichting Den Haag, ter hoogte van Den Ruygen Hoek(La Place onderdoor) een bijna gelijke spec S ingehaald. Wel gaaf om praktisch je auto te zien rijden. Duimpje opgestoken naar bestuurster. Ze zag er leuk uit trouwens, al keek ik natuurlijk voornamelijk naar S...:rolleyes:
 
Wat ik niet helemaal begrijp, is... mag dit wel? Als je een auto wilt overspuiten in een andere kleur, moet je dit melden bij de RDW ivm registratie kleur.... Beplakken mag zo mag dat zonder melding?

Interessante vraag en gelijk opgezocht. Antwoord al snel gevonden op de website van de RDW:

[Als u de kleur van uw personenauto of kampeerwagen tot en met 3500 kg wilt wijzigen, dan moet u de nieuwe kleur doorgeven aan de RDW. Voor andere voertuigen hoeft dit niet, omdat de kleur daarvan niet op het kentekenbewijs staat. Ook als u de auto of de kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), moet u dat aan de RDW doorgeven. De RDW past dan gratis de kleur op het kentekenbewijs aan. De gegevens op het kentekenbewijs en de gegevens van het voertuig moeten volgens de wet overeenkomen.]

Dus ook als je je car wrapt moet dat doorgegeven worden aan RDW. Lijkt me ook logisch voor de identificatie.
 
Interessante vraag en gelijk opgezocht. Antwoord al snel gevonden op de website van de RDW:

[Als u de kleur van uw personenauto of kampeerwagen tot en met 3500 kg wilt wijzigen, dan moet u de nieuwe kleur doorgeven aan de RDW. Voor andere voertuigen hoeft dit niet, omdat de kleur daarvan niet op het kentekenbewijs staat. Ook als u de auto of de kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), moet u dat aan de RDW doorgeven. De RDW past dan gratis de kleur op het kentekenbewijs aan. De gegevens op het kentekenbewijs en de gegevens van het voertuig moeten volgens de wet overeenkomen.]

Dus ook als je je car wrapt moet dat doorgegeven worden aan RDW. Lijkt me ook logisch voor de identificatie.

Staat BLAUW: Kenteken: 8-SGN-13 - Tesla motors Model s
Dus in overtreding..

- - - Updated - - -


Nee... dus
 
Oranje! Nog niet eerder gezien. Erg mooi.
Gespot in Baarland (Zeeland) bij het strandje.

Hij werd trouwens vergezeld door een rode Roadster en iemand uit Middelburg die zegt hier vaak op het forum te komen.. ;)
Grappig! Ik heb het zelfde op Twitter gezet: Twitter / widodh: Just cruisin with the Roadster ...

Oh wacht, ik was het! Al was ik benzine aan het verbanden. Lekker op de motor mee aan het rijden :)
 
Met de luipaard versie waar Floortje de E Rally reed, kreeg ik een maal bijna een bon. Als ik binnen een week de RDW zou vragen om aanpassing liet die agent het lopen. Ik heb nu dus (gratis) zo'n kentekencard met vermelding 'kleur : divers'

Moet dus echt aangepast worden maar is makkelijk en niet duur
 
Wat een mooie dag vandaag, mijn grijze Model S is besteld bij de leasemaatschappij.
En toevallig kwam ik vanmiddag tijdens de terugreis van mijn werk, op de A15 ter hoogte van Deil, een mooie grijze Model S tegen met SVF in het kenteken en extra zilveren lines in de zwarte grill.
Tijdens het remmen viel mij op dat het derde remlicht niet helemaal egaal oplichte.
Er is waarschijnlijk een lampje op een kwart afstand van links, defect of licht minder op.
Ik weet niet of de eigenaar dat al weet, zo niet dan zou ik het als garantie proberen te claimen bij Tesla!
 
Tijdens het remmen viel mij op dat het derde remlicht niet helemaal egaal oplichte.
Er is waarschijnlijk een lampje op een kwart afstand van links, defect of licht minder op.
Ik weet niet of de eigenaar dat al weet, zo niet dan zou ik het als garantie proberen te claimen bij Tesla!

Ik heb eenzelfde probleem, bij twee ledjes. Volgende week wordt dit verholpen. Ik had verwacht dat dit een kleine aanpassing zou zijn, maar het blijkt dat de hele achterruit eruit moet. Yikes!