Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Nu bij het Gemeentemuseum voor de deur een zilvergrijze. Wie?
Heb de mijne erachter gezet. :)

image.jpg
 
Last edited:
Gisteren bij KLM Open in Zandvoort een aantal Tesla's gezien. Onderweg een blauwe en op t circuit nog drie, waaronder een zelfde rode als ik heb.
Was leuk om op t circuit te mogen parkeren en omdat we laat weggingen was het circuit vrijwel leeg waardoor we een mooi rondje hebben kunnen maken ! Erg leuk. Een vriend heeft 'actiefoto' gemaakt.
8b99924efebc8c6ae076f4acdc0047ad.jpg
 
Vandaag 1 ms tegengekomen.
Gekende wagen: de witte MS van PATRICK. "Ethisch beleggen" = is ook mijn verzekeringsmakelaar!
Ergens ter hoogte van Ooigem.(125 km. Van mijn woning)
Ik was op weg als chauffeur met vriend " de andere Kris Peeters" voor een voordracht over "Mobilitijd"
Bij BOSS paint.
==>> Grote belangstelling van de directie , met als slot een paar testritjes.
 
Misschien is dit net helemaal het juiste draadje, maar ik kan geen betere vinden.

We spreken elkaar op het forum regelmatig, soms komen we elkaar in het echt tegen en dat zijn leuke momenten.

Natuurlijk gaat het dan om onze Tesla's maar ik ben eigenlijk best wel benieuwd waar de auto voor wordt ingezet, wat jullie bedrijven zijn en of jullie iets met de Tesla doen op p.r. gebied.

Men vraagt mij regelmatig naar aanleiding van het logo wat het betekent en om eerlijk te zijn, het heeft ook al wat klanten opgeleverd.

Hierbij even kort:

Het logo op de auto staat voor iLetsel. Samen met mijn zoon heb ik een online toepassing gemaakt waar letselschadebureaus en letseladvocaten (ten behoeve van slachtoffers) mee kunnen werken en hun administratief proces kunnen vereenvoudigen. Tegelijk zijn er allerlei communicatielijnen toegevoegd. Momenteel bedienen we een kleine 25 letselkantoren en we streven naar 30 aan het eind van het jaar. Ik bezoek die kantoren en maak gekscherend soms een vergelijking met de SuC's wanneer weer een nieuw kantoor op ons platform online komt :). De Tesla is dus van iLetsel B.V.

Daarnaast heb ik een eigen praktijk, het Letselbureau, (klein, éénpitter) waar ik zelf cliënten (slachtoffers) help, uiteraard via iLetsel. Dat is ook mijn achtergrond, juridische bijstand verlenen aan letselschadeslachtoffers.

Kort geleden heb ik een advertorial geplaatst waarin ik de Tesla prominent naar voren laat komen. Het werkt wel bij mijn cliënten, altijd een aanvullend praatje.

Ik hoop niet dat jullie het als reclame opvatten. Wat dat betreft is de Tesla populatie geen goede doelgroep nu de auto zo uitzonderlijk veilig is. Ik ben dus wat kannibalistisch bezig:)

Schermafbeelding 2014-09-17 om 16.22.27.png
 
Last edited:
Vandaag 1 ms tegengekomen.
Gekende wagen: de witte MS van PATRICK. "Ethisch beleggen" = is ook mijn verzekeringsmakelaar!
Ergens ter hoogte van Ooigem.(125 km. Van mijn woning)
Ik was op weg als chauffeur met vriend " de andere Kris Peeters" voor een voordracht over "Mobilitijd"
Bij BOSS paint.
==>> Grote belangstelling van de directie , met als slot een paar testritjes.

IMG_7972.JPG
 
Vandaag 2 Tesla ' s in het wild tegengekomen in de provincie Groningen. Vanochtend op de A7 kwam ik een dolfijngrijze Tesla tegen rond 7:45 richting Groningen. Iemand van hier?

Vanavond een witte MS tegengekomen. Ik reed richting Aduard en de witte MS sloeg af richting ?. Wellicht widoh?
 
Vandaag 2 Tesla ' s in het wild tegengekomen in de provincie Groningen. Vanochtend op de A7 kwam ik een dolfijngrijze Tesla tegen rond 7:45 richting Groningen. Iemand van hier?

Vanavond een witte MS tegengekomen. Ik reed richting Aduard en de witte MS sloeg af richting ?. Wellicht widoh?

Die witte was ik :) Ik sloeg idd rechts af, om vervolgens weer richting centrum te gaan. Altijd leuk om een andere Tesla te zien in omgeving Groningen! Nog steeds aardig schaars in het hoge noorden.
 
Vandaag ca. 17.30 u in Haarlem, bezitter van een zwarte MS die even de toegang van de Gedempte Oudegracht naar de afgesloten Klein Heiligland moest vrijmaken. Heb even gedacht om te groeten, maar bedacht mij op het laatste moment dat ik in de 911 cabrio (laatste dag mooi cabrioweer dit jaar?) zat. Had waarschijnlijk een vreemde blik retour gekregen :redface:.