Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag op Schiphol P2 geparkeerd om vrouw en dochter op te halen, ongeveer halverwege de parkeergarage. Naast deze witte, allebei lekker strak langs de paal geparkeerd, in dat stuk alleen al 5 Tesla's gezien en later bij de taxistandplaats nog drie. Gaat goed met Tesla!

ImageUploadedByTapatalk1412452226.353517.jpg
 
Ik vrees dat het voorbij is.... Ik reed recent met twee andere Tesla's over de Erasmus brug. Drie verschillende kleuren. Prachtig gezicht, fietsers en wandelaars keken om.
Andere bestuurders (op de wat smalle brug) ingehaald, maar geen teken van leven.... Saai volk.

Ok, vandaag wel een goede dag 4 Tesla's 3 keer 'contact'. De eerste was een Fransman die uit zijn dak ging dat ie nog een tesla zag. Net over de grens. Een zwarte in Amsterdam Basisweg die taal nog teken gaf. In Amsterdam struikel je ook over Tesla's. En als laatste, was dat volgens mij Jean, 'van hier'.

Er is hoop!
 
Hoi Frank,
zo te zien gaan de kilometers vlot binnen na de SuC-upgrade ?

ja, ik was in zaventem en ben iets gaan eten in Urmond en dan een stukje doorgereden naar Duitsland (mijn S was daar nog nooit geweest) daarna nog iets gaan drinken in Oosterhout.
totaal een kleine 500km terwijl ik eigenlijk nergens naartoe moest:redface:

ik zei tegen mijn echtgenote dat ik vandaag weer een 80 euro uitgespaard had aan benzine en ik moest onmiddellijk met haar gaan eten:wink:
 
ja, ik was in zaventem en ben iets gaan eten in Urmond en dan een stukje doorgereden naar Duitsland (mijn S was daar nog nooit geweest) daarna nog iets gaan drinken in Oosterhout.
totaal een kleine 500km terwijl ik eigenlijk nergens naartoe moest:redface:

ik zei tegen mijn echtgenote dat ik vandaag weer een 80 euro uitgespaard had aan benzine en ik moest onmiddellijk met haar gaan eten:wink:

Ja daar zijn vrouwen goed in... Op een of andere manier werkt het andersom nooit wanneer ze me vertelt hoeveel korting ze had op die berg kleding die telkens weer naar binnen gesjouwd wordt! :rolleyes: