Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Amsterdam ZO, P De Entree

Eind van de middag bij mijn kantoor in de P garage De Entree (Amsterdam ZO).

Mooie velgen en ramen netjes getint, achterruit, zijruiten voor en achter. Ben benieuwd naar het percentage. Iemand van hier?

IMG_0020.jpg

IMG_0021.jpg
 
Hopelijk was het een goed feestje

nadat de flessen met bubbels gekraakt waren, zijn we naar de bar getrokken.... maar die was dicht. Dus zijn we naar andere oorden gereden.

@Jeroen : de feestbeesten vroegen mij waar het feestje woensdag doorgaat. Ik heb Wijgmaal doorgegeven. Als jij zorgt voor het natje (Frank had naast échte bubbels ook voor het edele gerstenat gezorgd), en het droogje (borrelhapjes zijn oké), dan zorg ik voor .... Euh.... de bediening. Tot woensdag !
 
Last edited:
nadat de flessen met bubbels gekraakt waren, zijn we naar de bar getrokken.... maar die was dicht. Dus zijn we naar andere oorden gereden.

@Jeroen : de feestbeesten vroegen mij waar het feestje woensdag doorgaat. Ik heb Wijgmaal doorgegeven. Als jij zorgt voor het natje (Frank had naast échte bubbels ook voor het edele gerstenat gezorgd), en het droogje (borrelhapjes zijn oké), dan zorg ik voor .... Euh.... de bediening. Tot woensdag !

:) Het gevoel van het aftellen een jaar geleden komt weer bij me op Dirk.
 
That's was me;-) blindering is voorzijramen 70%, achterzijramen 35% en achterruit 20%

Hi Philhill, ben je daar vaker? Ik parkeer er regelmatig over 2 weken. Maak(te) me wel zorgen of de smalle toegang, maar blijkbaar past het? Geen problemen gehad?
Ben je tevreden over de blindering? zo ja waar heb het laten doen? En als je het opnieuw zou doen zou je dan weer gaan voor dezelfde %?
 
Heb de ramen bij Ferry van DC Cardetailing laten doen, samen met de opticoat. Is heel vakkundig gedaan. Zou het zeker zo weer doen, vind vaak de achterzijramen te donker bij auto's en dit werkt voor de kids prima. Was 1 malig bezoek in deze garage, wel even opletten met spiegels bij deuren maar verder prima te doen. Zie dat het bijna december voor je is, kan het genieten snel beginnen!
 
Vandaag een 85 tegen gekomen in de Mini Cooper S van mijn echtgenote op de N80 richting Sint-Truiden.
Nummerplaat 1-BRL-xxx.
Als de eigenaar hier is, check je rechter achterband eens, is precies totaal uit balans :-/
Voor de rest super wagen!
Ben blij dat ik mijn Tesla in maart ontvang...
 
Vandaag een 85 tegen gekomen in de Mini Cooper S van mijn echtgenote op de N80 richting Sint-Truiden.
Nummerplaat 1-BRL-xxx.
Als de eigenaar hier is, check je rechter achterband eens, is precies totaal uit balans :-/
Voor de rest super wagen!
Ben blij dat ik mijn Tesla in maart ontvang...

Huh?

Ben je zeker van die nummerplaat? 1-BRL-xxx op een Model S kan volgens mij niet !
Mijn Crafter bestelwagen heeft 1-CGZ-xxx en is van 7 december 2011. Destijds reden toch nog geen Model S'en rond !!??
Of… hij heeft een valse plaat :eek:
 
dat was ik! had idd sinds hasselt vreemde trilling vanaf 110, nu op weg naar servicecenter... volgende week winterschoentjes voor tess, eerste servicebeurt en eerste skitrip richting les2vallees. betreffende de nrplaat ; die komt van mijn alfa spide die volgend jaar na volledige motor revisie terug de weg op mag als oldtimer ;)
 
Last edited: