Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Groot... Gold... Dus niet de grootste, maar we gaan wel wat moois ervan maken!

het E-Rally-team is in elk geval héél blij met je bijdrage !

- - - Updated - - -

Toevallig (gezien het vroege kenteken) een forumlid waarmee ik vanmiddag heb gesproken bij de outlet in Maasmechelen?

- - - Updated - - -

Hoe krijg ik deze foto nou weer gedraaid (vanaf mijn smartphone geladen). De ene keer op zijn kop, de andere keer goed terwijl de foto op dezelfde manier wordt genomen. Iemand?

de smartphone of zijn kop houden bij het uploaden ?
 
Staat die S nou een EV plek bezet te houden ZONDER te laden???? Shame on him!

Nope, schijn bedriegt.

Toevalligerwijs kwamen wij allebei tegelijk aan (ik als eerste). Was nog maar 1 plek vrij waar geladen kon worden. Ik sluit mijn kabel aan, hou mij pas voor de lezer maar er gebeurde niets (foutmelding). Aangezien ik al had geladen in Urmond was het geen probleem en heb vervolgens mijn S op een andere plek geparkeerd. toen ik later terugkwam was inmiddels de rode s wel aan het laden. Het was hem kennelijk wel gelukt. :confused:

Paul, heb jij toevallig de oplossing voor de foto op zijn kop?
 
Nope, schijn bedriegt.

Toevalligerwijs kwamen wij allebei tegelijk aan (ik als eerste). Was nog maar 1 plek vrij waar geladen kon worden. Ik sluit mijn kabel aan, hou mij pas voor de lezer maar er gebeurde niets (foutmelding). Aangezien ik al had geladen in Urmond was het geen probleem en heb vervolgens mijn S op een andere plek geparkeerd. toen ik later terugkwam was inmiddels de rode s wel aan het laden. Het was hem kennelijk wel gelukt. :confused:

Paul, heb jij toevallig de oplossing voor de foto op zijn kop?

Ok, ik oordeelde op basis van wat ik zag...

Issue is... Ik zie de foto prima op mijn iPhone met de tapatalk App. Ik heb wel vaker gezien dat ze op mijn telefoon goed zijn maar op de website gedraaid.

Wel kan je in de advanced Edit mode je foto's beheren en daar mogelijk roteren.
 
Er zijn nou eenmaal mensen die het vanwege de privacy niet fijn vinden dat hun kenteken algemeen (via fora e.d.) bekend wordt, of dat via hun kenteken bekend wordt dat ze op dat moment op een bepaalde plek waren.
Om die niet in de problemen te brengen vind ik het wel zo netjes om dat even weg te halen. Is maar een klein photoshop klusje, als ik de foto toch aan het kleiner maken ben.
Als degene met de kapotte rem leds het hier leest, weet hij best dat hij op dat moment daar was en kan hij er naar laten kijken.
Just courtesy....:smile:

Hmmm, en toch vind ik dat eigenlijk best een klein beetje bijzonder.
Je rijd op de openbare weg, iedereen kan je zien. Je kan worden vastgelegd op sites als car-blogspot of hoe ze ook allemaal heten. En op *tig andere manieren.

Natuurlijk is het met herkenbaar kenteken zo hier genoemd worden enigzins confronterend maar eigenlijk niet anders dan de realiteit, toch?
 
Je rijd op de openbare weg, iedereen kan je zien. Je kan worden vastgelegd op sites als car-blogspot of hoe ze ook allemaal heten. En op *tig andere manieren.

Er wordt geschat dat er in Nederland tegen de 1 miljoen camera's in het publieke domein hangen. zie deze "berekening". Een ontwikkeling die zich alleen maar verder doorzet. Inclusief de technieken om videobeelden - al dan niet real-time- automatisch te analyseren. Daarnaast 10 miljoen smartphones...Het zal ook niet lang meer duren voordat we via onze Iphones etc. individueel videobeelden kunnen gaan doorgeven.
Dat is inderdaad de realiteit.
 
Staat er heeeel toevallig iemand van hier te laden bij SNS Utrecht? Zo ja... ik zou graag ook even laden als je klaar bent, heb niet genoeg range om naar huis te komen en de rest van de palen staan vol met PHEVs :'(


Ik was het niet maar een briefje oder de voorruit leggen werkt prima! Vandaag ook gedaan in Den Haag bij het ziekenhuis. Werd netjes gebeld door de andere Tesla rijder dat hij vertrok en ik kon mijn auto verzetten naar de laadplaats. :)

Was dat toevallig iemand van het forum? Bedankt in dat geval! Word enorm gewaardeerd!
 
Was jij dat Hans, die me volgde van Amsterdam naar huis? (Tot Oosterhout). Ik dacht dat jij normaal wat rustiger rijdt. ;)


Ja, dat was ik. En achter mij nog een Tesla. Normaal rijd ik langzamer maar als er drie achter elkaar rijden dan "laten we wat zien" aan de rest. Ik had wel de Flitsmeister aangezet want je weet maar nooit.

Omdat ik vandaag weer een aardig stukje moet en ik wist dat er ook nog enkelen langs Oosterhout gingen heb ik daar even geladen.

Maar inderdaad dus, dat was ik. Was leuke bijeenkomst. Ik kom snel eens een bakkie doen bij je.
 
Ja, dat was ik. En achter mij nog een Tesla. Normaal rijd ik langzamer maar als er drie achter elkaar rijden dan "laten we wat zien" aan de rest. Ik had wel de Flitsmeister aangezet want je weet maar nooit.

Omdat ik vandaag weer een aardig stukje moet en ik wist dat er ook nog enkelen langs Oosterhout gingen heb ik daar even geladen.

Maar inderdaad dus, dat was ik. Was leuke bijeenkomst. Ik kom snel eens een bakkie doen bij je.
Ik heb Flitsmeister altijd aan staan. Werkt prima. Ik haalde net vantevoren een Mister Green Tesla in (ook een 5-SPZ kenteken), misschien dat die was aangehaakt.
Altijd welkom in Rijen, leuk. Ik was normaal gesproken ook bij de SuC gestopt, maar we moesten naar huis wegens de oppas....
 
Vrijdag aan de SuC Gent een praatje gemaakt met Teslams. Leuk een forumlid ten velde tegen te komen.

Vandaag rond 15u terug in SuC Gent - was er een familie uit nederland aan het laden - ook even mee gesproken.

Stond dit weekend in Koksijde. Vanuit de living (op 1rste verdieping) kon ik mijn MS in de gaten houden - was leuk te zien dat er vele voorbijwandelende mensen snel even kwamen kijken naar mijn auto.