Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren bij de Spijkenissebrug. Blauwe zwaaier 

Zag hem ook! Was moeilijk te zien...
smurfzwaait.gif
 
De S en T nummerborden zwaai ik nog wel subtiel naar, bij de nieuwere alleen "terug"

Tenzij het een P85D is natuurlijk.... Dan is er weer een redelijk grote kans dat er een voormalig S kenteken in zit. Helaas zie je dat pas als ie voorbij is en je de achterkant kan zien. :biggrin:
Ik heb me overigens destijds voorgenomen niet met andere Tesla's te sprinten, tenzij we dat van te voren afspreken (bijv. om real life te testen wat het verschil is tussen mijn oude en nieuwe....
 
Vandaag bij oosterhout in de middag een bruine met -S...- en 19" velgen gezien, iemand van hier? Ik stond er met een zwarte en bronzen velgen (ook -S...). Je kwam net aanrijden en ik ging weg. Wel nog even elkaar snel gegroet . Ging wel erg traag met laden...max 130A, maar kwam wel onder 50% aan...
 
Ik heb nog wel een ander idee.
Waarom maken we niet allemaal een gmail (of hotmail of welk gratis e-maildomein dan ook) account aan met onze chassisnummers (VINs)?

Beetje makkelijk voor spammers misschien, dat wel. Maar ook handig om iemand een berichtje over diens auto te sturen...
 
@Rrreutel, bedankt voor de waarschuwing maar ik lees het nu pas. Geen last van natte voeten gehad overigens. Laden zat er niet in aangezien deze laadpaal constant aangaf dat ik, na het aanmelden met mijn Essent laadpas een invalid user was?????? Nog gebeld overigens met The New Motion maar dit leverde niets op. De laadpaal stond volgens de dame van TNM offline. lichtjes gaven wel groen licht dus das raar. Ik stond overigens wel lekker dicht bij de ingang. Rrreutel, Ben jij vorig weekend toevallig bij het Omniversum geweest? Dacht je daar gezien te hebben.

Ikea Haarlem, za 16:30, kleine kans dat je het leest 3SRN97, maar je dak is niet dicht en het regent!
 
Last edited:
Vandaag twee Tesla's gezien in Oosterbeek en Arnhem. Oosterbeek bij Raadhuisplein richting Doorwerth/Wageningen, in Arnhem op Airborneplein (Berenkuil) richting centrum. Heb helaas geen kentekens onthouden. Beide zwart/ donkerblauw volgens mij. De bestuurder van de Tesla op het Airborneplein had volgens mij niet helemaal door hoe de belijning loopt op de rotonde (Airborneplein). Moet ook toegeven dat het niet duidelijk aangegeven is op de borden. Ik reed overigens in een zwarte Volvo C30.
 
@Rrreutel, bedankt voor de waarschuwing maar ik lees het nu pas. Geen last van natte voeten gehad overigens. Laden zat er niet in aangezien deze laadpaal constant aangaf dat ik, na het aanmelden met mijn Essent laadpas een invalid user was?????? Nog gebeld overigens met The New Motion maar dit leverde niets op. De laadpaal stond volgens de dame van TNM offline. lichtjes gaven wel groen licht dus das raar. Ik stond overigens wel lekker dicht bij de ingang. Rrreutel, Ben jij vorig weekend toevallig bij het Omniversum geweest? Dacht je daar gezien te hebben.

Ikea Haarlem, za 16:30, kleine kans dat je het leest 3SRN97, maar je dak is niet dicht en het regent!

Mooi dat het geen zwembadje was binnen. Bij het Omniversum ben ik onlangs niet geweest.

flauw dat je niet even een kleine ballenbak-search doet of anders via een hack het dak sluit. Zou eigenlijk altijd moeten kunnen - a la charge point opener...

Ik had er inderdaad even een LOTSUDDEN overheen kunnen zetten. Als ik aan publieke laders sta leg ik mijn groene parkeerschijf met telnr achter de ruit, had in dit geval ook gewerkt. :smile: