Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

wrap or coating

wrap or coating

  • wrap

  • coating

  • nothing


Results are only viewable after voting.
This site may earn commission on affiliate links.
Soort coating maar high-gloss ...... autoflex ...... stunning !

Two tone Burgundy/Black Autoflex paint on Model3

img_0425-edit-jpg.363885
 
Als we dan toch mogen stoefen.... :D

Onderstaande plaatje heeft me een kleine € 3000 gekost (wrap, chrome delete, nat lakken velgen).
'k Heb wel de fout gemaakt om hem van tevoren niet te laten polieren, dus alle bultjes in de lak zie je gewoon door de folie onder het juiste licht. Gewoon in de zon zie je het eigenlijk niet als je er niet op let.

Daarnaast lijkt het ook wel alsof de folie statisch geladen geraakt van het rijden en daardoor stof aantrekt.
Ben ook een detailer tegen gekomen onlangs die beweerde dat hij de wrap kan lichtjes kan "polijsten" en er dan een coating overheen zet Je ziet wel veel sporen en krassen van het squeegee'en. Op zijn eigen busje zag het er alleszins behoorlijk knap uit, dus dat wordt de volgende stap.
 

Attachments

  • IMG_0651.jpg
    IMG_0651.jpg
    771.7 KB · Views: 279
  • Like
Reactions: Unit106
Als we dan toch mogen stoefen.... :D

Onderstaande plaatje heeft me een kleine € 3000 gekost (wrap, chrome delete, nat lakken velgen).
'k Heb wel de fout gemaakt om hem van tevoren niet te laten polieren, dus alle bultjes in de lak zie je gewoon door de folie onder het juiste licht. Gewoon in de zon zie je het eigenlijk niet als je er niet op let.

Daarnaast lijkt het ook wel alsof de folie statisch geladen geraakt van het rijden en daardoor stof aantrekt.
Ben ook een detailer tegen gekomen onlangs die beweerde dat hij de wrap kan lichtjes kan "polijsten" en er dan een coating overheen zet Je ziet wel veel sporen en krassen van het squeegee'en. Op zijn eigen busje zag het er alleszins behoorlijk knap uit, dus dat wordt de volgende stap.
dit zit er wel super uit!! unieke auto
 
Afgelopen week de velgen laten spuiten, en hebben ze de wrap na gelopen. De finishing touch!! Regen en een bouwplaats, kan hem elke dag wel wassen. maar wat een resultaat, wij zijn er waanzinnig blij mee!!
 

Attachments

  • D53703EA-FB97-4BAA-92BC-F7DF03D05A2C.jpeg
    D53703EA-FB97-4BAA-92BC-F7DF03D05A2C.jpeg
    441.9 KB · Views: 139
  • Love
Reactions: Basvdpoel
Afgelopen week de velgen laten spuiten, en hebben ze de wrap na gelopen. De finishing touch!! Regen en een bouwplaats, kan hem elke dag wel wassen. maar wat een resultaat, wij zijn er waanzinnig blij mee!!
Erg gedurft! Ik kan me wel vinden in de kleurcombinatie, minder in het design. Dit geeft naar mijn mening weinig meerwaarde aan de vormgeving van de wagen. opvallend is het in ieder geval.
Maar, jij blij,=iedereen blij natuurlijk. veel plezier ermee;)
 
Ik heb gelijk toen de auto nieuw was een steenslagfolie van Hexis laten aanbrengen. Nu kan ik gerust iedere wasstraat door en nog geen enkele steenslag opgemerkt na 150000 km. De folie is glanzend doorzichtig en lijkt gewoon op de eigen lak. Nadeel is wel dat bij een grote schade / aanrijding weer kosten nieuwe folie erbij komen.