TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Zoek Model X - 1 december

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Chris EC-Rent, Nov 2, 2016.

1. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Beste Tesla medemensen,

Onze eigen X-en worden medio december geleverd, maar wij krijgen zojuist een aanvraag binnen voor het leveren van een X op 1 december voor een redelijk bekende klant in EV-land. Het gaat om een Model X als showauto bij een opening van een locatie.

Wie wil zijn X hiervoor inzetten? Wij kunnen verder alles voor je afhandelen. Indien geïnteresseerd om te helpen stuur je me een PB met specificaties (vooral kleur) van je X, je prijs en je locatie.

Alvast bedankt :cool:

2. Desiré

Desiré Member

Ik heb helaas geen X, dus kan je niet helpen.

3. Hans Allis

Hans Allis Member

Mijn X is sinds 25 oktober "onderweg van de fabriek". Zijn die van jullie ook al in die fase beland? Als dat zo is, dan zal ik 't niet redden voor 1 december.

4. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Onze X-en zouden ook onderweg moeten zijn. Misschien dat die van jou er eerder is ;)

5. Chris EC-Rent

Chris EC-Rent Member

Nog zoekende :)

Share This Page