Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

19 december rondje Eiffel

This site may earn commission on affiliate links.
Op een ander draadje was iemand op zoek naar de Tesla ervaring en werd er door AnalysiZ voorgesteld om een ritje te doen in de Eiffel op zaterdag 19 december:

Er zijn een paar Belgen die wat te vieren hebben, en het spontane idee is er al om daarom een dagtripje te doen.
Ik zou zeggen, stap die dag bij iemand in.... en de Eiffel is dan idd een leuk idee.:biggrin:

a0003.jpg


Zullen we zaterdag de 19e met potlood plannen? 10:00 verzamelen (geladen...) in Urmond?

Rijd dan gewoon met Kymo mee... dan kan hij meteen genieten van zijn nieuwe auto...

tot dusver zijn er 4 gegadigden:
Dus...

Simon
Dirk
Kymo (als die zijn auto heeft)
Ik zelf

verder:

Maurice?
Guus als topicstarter als bijrijder?

Op zich zit er niet echt een max aan het aantal deelnemers, indien er teveel zijn maken we 2 groepjes...

Maar het verzoek sneeuwde (waar?) een beetje onder. Vandaar deze nieuwe oproep:

Wie gaat er nog meer mee?
 
Zelf even wat veel tijd bezig geweest met allerlei minder leuke Tesla perikelen, dus even iets minder actief met de leuke dingen.

Maar... goed dat je het even oppakt, zelf heb ik het nog steeds in de agenda staan dus als het weer goed genoeg is dan ga ik (bij voldoende opkomst) nog steeds mee hoor....

Ik heb de indruk dat naast Simon en mijzelf ook:

Dirk
Frank
Jm71

Van zins waren mee te gaan.

En evt Guus als ander topicstarter als bijrijder?

En.... wat vinden we van een evt. start in Erftstadt? Is wat dichter bij de Eiffel en dat schept wat andere mogelijkheden mbt de route...




Iedereen die meegaat kan trouwens op een bijdrage voor blikjes rekenen, aangezien zij gemeenschapsgevoel tonen:biggrin:
 
Last edited:
Oh...nou, ik was graag mee gegaan maar ben die dag op weg naar de wintersport (zonder sneeuw...). Ik weet dat Zuid5.nl toen gekscherend suggereerde dat het rondje Eiffel op de route zou zijn, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden. Jullie veel plezier!
 
Als het me lukt ben ik er ook bij. Dan iets als half elf in Erftstadt, geladen en wel? Eindigen we dan wel de dag met een gezamenlijk etentje?

Einde is als vanouds bij VDV in Stein / Urmond...

Erftstadt voor nu nog even onder voorbehoud, afhankelijk van de overige deelnemers (en half elf lijkt me dan ongeveer goed)
Maar heeft wel mijn voorkeur, zodat we op de terugweg niet "dubbelen" met de heenweg.

En... altijd leuk een nieuwe SuC te bezoeken...

Voorlopig:

Hans / Frank / Dirk en Simon?

Anders nog?
 
Einde is als vanouds bij VDV in Stein / Urmond...

Erftstadt voor nu nog even onder voorbehoud, afhankelijk van de overige deelnemers (en half elf lijkt me dan ongeveer goed)
Maar heeft wel mijn voorkeur, zodat we op de terugweg niet "dubbelen" met de heenweg.

En... altijd leuk een nieuwe SuC te bezoeken...

Voorlopig:

Hans / Frank / Dirk en Simon?

Anders nog?

Ik volg het draadje met belangstelling maar heb 's avonds nog een feestje. Kijk nog heel even de kat uit de boom hoe we dat gaan oplossen met oppas en dergelijke voordat ik me aanmeld
 
Was graag meegegaan, maar moet ook deze ivm andere verplichtingen laten schieten..
Er komt een dag dat ik wel mee ga, weet het zeker! :biggrin:

Dat heb ik nu ook, teveel andere verplichtingen waardoor ik niet mee kan. Ook ik ga zeker een keer een dag mee als het uit komt om zo'n mooie trip te rijden samen. Nu mag (moet) ik zaterdag met een Raad van Elf naar het Wielwaoersbal, ook geen straf trouwens.
 
Einde is als vanouds bij VDV in Stein / Urmond...

Erftstadt voor nu nog even onder voorbehoud, afhankelijk van de overige deelnemers (en half elf lijkt me dan ongeveer goed)
Maar heeft wel mijn voorkeur, zodat we op de terugweg niet "dubbelen" met de heenweg.

En... altijd leuk een nieuwe SuC te bezoeken...

Voorlopig:

Hans / Frank / Dirk en Simon?

Anders nog?

Beste Reiseleiter,
wat is het plan?
:wink:
 
Beste Reiseleiter,
wat is het plan?
:wink:

Zoals gisteren besproken met Dirk en Hans zijn er geen bezwaren geuit mbt Erftstadt... dus plan is daar om 10:30 geladen bij de SuC te verzamelen. Daar bepalen we ook even de behoefte mbt Lunch. Dit kan in Einruhr, maar dat kost wel tijd, dus wellicht willen we in Erftstadt nog wel meer volgooien:wink:... Dan komen we ook weer sneller in Urmond aan voor het afsluitende diner, en hebben we waarschijnlijk nog even tijd om in zuid limburg bij Epen voorbij te rijden...
Van daaruit via Nideggen een rondje Ruhrstausee...

ruhr.jpg



Ik rijd samen met Hans zodat ik meer op de route kan concentreren.
De voorlopige route is:

Vanuit Nideggen linksom "binnendoor"naar Einruhr, dan via de rechterkant weer terug naar nideggen en daarna "buitenroute" die weer bij Einruhr aankomt en dan terug naar de lage landen.
Tot aan de Belgische Grens is dit ca 145 km.

eiffel.jpg



Van daaruit is het nog ca 80 km tot aan Urmond.

TERUG.jpg


Met daarin de "Snack" bij Epen (jaja, een paar haarspeldbochtjes in NL!)

epen.jpg


Dirk, Hans, Frank en mijzelf beschouw ik nu als bevestigde deelnemers:smile:
Kunnen Simon en Jamas zsm doorgeven of zij er bij zijn?

Ik heb nog de walkietalkies van Loek bij me liggen :redface:.... dus ik kan die nog wel een keer meenemen.
Misschien wel leuk als we een kleine attentie voor hem kunnen bedenken:cool:
Hij mag natuurlijk ook mee:smile:.

Zijn er nog anderen die graag meegaan?

Ook als je geen Tesla hebt: wellicht zijn er nog "voorstoelen" beschikbaar, en afhankelijk van de bui van degene waar je meerijdt mag je zelf ook een stuk rijden:wink:...
Neem in dat geval even contact met me op ivm de logistiek van hoe in Erftstadt te geraken...
 
Last edited:
Ik zou mij graag willen aansluiten als bijrijder, maar helaas moet ik komende zaterdag gewoon werken. Uiteraard wil ik mij beschikbaar houden voor meer van dit soort initiatieven, ook als mijn opdracht al afgerond is ;). Dankzij dit forum toch een klein beetje tesla fan geworden en dit wil ik graag zo houden! Veel plezier komende zaterdag en misschien tot een volgende.
 
Ik zou mij graag willen aansluiten als bijrijder, maar helaas moet ik komende zaterdag gewoon werken. Uiteraard wil ik mij beschikbaar houden voor meer van dit soort initiatieven, ook als mijn opdracht al afgerond is ;). Dankzij dit forum toch een klein beetje tesla fan geworden en dit wil ik graag zo houden! Veel plezier komende zaterdag en misschien tot een volgende.

deze zin snap ik totaal niet:confused:

Blij dat je extreem enthousiast geworden bent over Tesla (Even de Zeeuwse bescheidenheid genuanceerd zodat iedereen het begrijpt:wink::rolleyes:) En Super dat je dat zo wil houden:smile:.

Binnen een paar maanden doen we dit rondje weer, dus... houd het forum in de gaten!