TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

19 december rondje Eiffel

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by simonsmidt, Dec 12, 2015.

1. simonsmidt

simonsmidt Member

Op een ander draadje was iemand op zoek naar de Tesla ervaring en werd er door AnalysiZ voorgesteld om een ritje te doen in de Eiffel op zaterdag 19 december:

tot dusver zijn er 4 gegadigden:
    Maar het verzoek sneeuwde (waar?) een beetje onder. Vandaar deze nieuwe oproep:

Wie gaat er nog meer mee?

2. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

#2 AnalysiZ, Dec 12, 2015
    Last edited: Dec 12, 2015
    Zelf even wat veel tijd bezig geweest met allerlei minder leuke Tesla perikelen, dus even iets minder actief met de leuke dingen.

Maar... goed dat je het even oppakt, zelf heb ik het nog steeds in de agenda staan dus als het weer goed genoeg is dan ga ik (bij voldoende opkomst) nog steeds mee hoor....

Ik heb de indruk dat naast Simon en mijzelf ook:

Dirk
    Frank
    Jm71

Van zins waren mee te gaan.

En evt Guus als ander topicstarter als bijrijder?

En.... wat vinden we van een evt. start in Erftstadt? Is wat dichter bij de Eiffel en dat schept wat andere mogelijkheden mbt de route...

Iedereen die meegaat kan trouwens op een bijdrage voor blikjes rekenen, aangezien zij gemeenschapsgevoel tonen:biggrin:

3. jm71

jm71 Member

Oh...nou, ik was graag mee gegaan maar ben die dag op weg naar de wintersport (zonder sneeuw...). Ik weet dat Zuid5.nl toen gekscherend suggereerde dat het rondje Eiffel op de route zou zijn, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden. Jullie veel plezier!

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

#4 Xfrank, Dec 12, 2015
    Last edited: Dec 12, 2015
    Red Sonja is vandaar aangekomen in Aartselaar. Dus de kans zit er in dat ik we mee gaan zodat we elkaar wat beter leren kennen.:wink:

voor ons is deze trip 487km:smile:

5. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Als het me lukt ben ik er ook bij. Dan iets als half elf in Erftstadt, geladen en wel? Eindigen we dan wel de dag met een gezamenlijk etentje?

6. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Einde is als vanouds bij VDV in Stein / Urmond...

Erftstadt voor nu nog even onder voorbehoud, afhankelijk van de overige deelnemers (en half elf lijkt me dan ongeveer goed)
    Maar heeft wel mijn voorkeur, zodat we op de terugweg niet "dubbelen" met de heenweg.

En... altijd leuk een nieuwe SuC te bezoeken...

Voorlopig:

Hans / Frank / Dirk en Simon?

Anders nog?

7. Erik-S85

Erik-S85 Member

Ik volg het draadje met belangstelling maar heb 's avonds nog een feestje. Kijk nog heel even de kat uit de boom hoe we dat gaan oplossen met oppas en dergelijke voordat ik me aanmeld

8. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Was graag meegegaan, maar moet ook deze ivm andere verplichtingen laten schieten..
    Er komt een dag dat ik wel mee ga, weet het zeker! :biggrin:

9. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Mooi ritje idd, heb helaas verplichtingen anders was ik weer eens mee gegaan!

10. Desiré

Desiré Member

Dat heb ik nu ook, teveel andere verplichtingen waardoor ik niet mee kan. Ook ik ga zeker een keer een dag mee als het uit komt om zo'n mooie trip te rijden samen. Nu mag (moet) ik zaterdag met een Raad van Elf naar het Wielwaoersbal, ook geen straf trouwens.

11. dvroegop

dvroegop Member

Lijkt me fantastisch.
    Afgelopen week samen met Pim de website Tesla Road Trips | Driving the best car in the world een nieuw plekje gegeven. Dus al die foto's en verhalen kwamen weer voorbij. We verzuchtten al tegen elkaar hoe graag we wel weer op pad willen!

Maar ja.. andere "verplichtingen" maken het dit keer onmogelijk :(

12. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

Beste Reiseleiter,
    wat is het plan?
    :wink:

13. Jamas

Jamas Member

Ik weet nog niet zeker of ik ook mee kan gaan.
    Vanavond laat ik het jullie weten!

14. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

#14 AnalysiZ, Dec 16, 2015
    Last edited: Dec 17, 2015
    Zoals gisteren besproken met Dirk en Hans zijn er geen bezwaren geuit mbt Erftstadt... dus plan is daar om 10:30 geladen bij de SuC te verzamelen. Daar bepalen we ook even de behoefte mbt Lunch. Dit kan in Einruhr, maar dat kost wel tijd, dus wellicht willen we in Erftstadt nog wel meer volgooien:wink:... Dan komen we ook weer sneller in Urmond aan voor het afsluitende diner, en hebben we waarschijnlijk nog even tijd om in zuid limburg bij Epen voorbij te rijden...
    Van daaruit via Nideggen een rondje Ruhrstausee...

ruhr.jpg

Ik rijd samen met Hans zodat ik meer op de route kan concentreren.
    De voorlopige route is:

Vanuit Nideggen linksom "binnendoor"naar Einruhr, dan via de rechterkant weer terug naar nideggen en daarna "buitenroute" die weer bij Einruhr aankomt en dan terug naar de lage landen.
    Tot aan de Belgische Grens is dit ca 145 km.

eiffel.jpg

Van daaruit is het nog ca 80 km tot aan Urmond.

TERUG.jpg

Met daarin de "Snack" bij Epen (jaja, een paar haarspeldbochtjes in NL!)

epen.jpg

Dirk, Hans, Frank en mijzelf beschouw ik nu als bevestigde deelnemers:smile:
    Kunnen Simon en Jamas zsm doorgeven of zij er bij zijn?

Ik heb nog de walkietalkies van Loek bij me liggen :redface:.... dus ik kan die nog wel een keer meenemen.
    Misschien wel leuk als we een kleine attentie voor hem kunnen bedenken:cool:
    Hij mag natuurlijk ook mee:smile:.

Zijn er nog anderen die graag meegaan?

Ook als je geen Tesla hebt: wellicht zijn er nog "voorstoelen" beschikbaar, en afhankelijk van de bui van degene waar je meerijdt mag je zelf ook een stuk rijden:wink:...
    Neem in dat geval even contact met me op ivm de logistiek van hoe in Erftstadt te geraken...

15. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Red Sonja en ik zullen er zijn.:smile:

16. jpet

jpet Jan P.

Ik had heel graag mee gegaan maar moet even mijn huidige workload verteren. Amuseer jullie in elk geval!

17. GvP1352

GvP1352 New Member

Ik zou mij graag willen aansluiten als bijrijder, maar helaas moet ik komende zaterdag gewoon werken. Uiteraard wil ik mij beschikbaar houden voor meer van dit soort initiatieven, ook als mijn opdracht al afgerond is ;). Dankzij dit forum toch een klein beetje tesla fan geworden en dit wil ik graag zo houden! Veel plezier komende zaterdag en misschien tot een volgende.

18. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

deze zin snap ik totaal niet:confused:

19. MJKA

MJKA Member

Had graag meegegaan. Maar ga op de wintersport. Volgende keer sluit ik echt aan john!

20. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Blij dat je extreem enthousiast geworden bent over Tesla (Even de Zeeuwse bescheidenheid genuanceerd zodat iedereen het begrijpt:wink::rolleyes:) En Super dat je dat zo wil houden:smile:.

Binnen een paar maanden doen we dit rondje weer, dus... houd het forum in de gaten!

Share This Page