Uh, zo hard heb ik er over gekeken dusEr verschijnt een grijze muzieklogo in je snelkoppelingen. Daar op klikken ;-)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uh, zo hard heb ik er over gekeken dusEr verschijnt een grijze muzieklogo in je snelkoppelingen. Daar op klikken ;-)
Hahaha, gekkie. Hyundai groep is goed bezig. Stellantis ook. En Renault. Dus voldoende keuze voor iets goeds. Je weet wel, een auto waar je de voorklep wel gewoon dicht kunt laten vallen zonder dat er deuken ontstaan. Waar je niet 10 maanden (en counting) hoeft te wachten op onderdelen. En waar de electronica gewoon werkt, of gefixxt wordt. Zonder dat het kind aan de top zich aangevallen voelt.Dat gaat dan nog een nare verrassing worden, want op dit ogenblik is er echt nog geen betere EV op de markt.
Tuurlijk joh, want Tesla is de enige keuze momenteel.Ik koop mijn wagens nog steeds bij de paardenhandelaar om de hoek. Ik krijg er een jaar gratis onderhoud bij van de dierenarts.
Dank, hoop ik ook.Misschien wel wat off topic hier maar dat blijft me verbazen, er is wel een hele wijde spread van mening over de 3. Ik vind m best geweldig, als ik in een ander auto rijd mis ik een hoop van wat de 3 heeft. Hij is significant beter dan mijn vorige autos, ik vind m duidelijk beter dan de Mustang E. En wat betreft problemen betreft niet anders dan wat ik hiervoor heb gereden. Allen de C350E die ik alst tijdelijke auto had voelde meer premium, maar niet perse beter. Misschien Vergelijk ik met een ander categorie dan anderen (Laguna's, Outlander PHEV, Focus, omdat dat de autos zijn die ik hiervoor had)
Hopelijk heb je meer lol aan je volgende auto
Zoals bij Tesla ook regelmatig gebeurt. Maar bij VW hoef je niet 10 maanden te wachten op een reparatie.Zoals VW bijvoorbeeld, waar de buitenspiegels van een gloednieuwe ID.3 tijdens een testrit afgelopen zomer na inklappen niet meer openden en ik zonder spiegels terug naar de garage moest. Wijsneus van een verkoper schoof mij eerst de schuld in de schoenen maar moest uiteindelijk zijn handen gebruiken om ze met brute kracht weer uit te klappen.
Juist, al die fabrikanten die er niet in slagen om een mooie cleane frunk onder de voorklep te maken, want aangezien ze vertrekken vanuit hun filosofie van een ICE, is het bijna altijd en rommeltje van leidingen en slangen. Áls er al een frunk is.Je weet wel, een auto waar je de voorklep wel gewoon dicht kunt laten vallen zonder dat er deuken ontstaan. Waar je niet 10 maanden (en counting) hoeft te wachten op onderdelen. En waar de electronica gewoon werkt, of gefixxt wordt. Zonder dat het kind aan de top zich aangevallen voelt.
Heb je ooit zelf een probleem gehad met een Tesla waarvan de spiegels niet inklappen en vervolgens vervangen moesten worden?Zoals bij Tesla ook regelmatig gebeurt. Maar bij VW hoef je niet 10 maanden te wachten op een reparatie.
Je kiest toch geen auto omdat die goedkoop is? Dat is naar mijn idee een verkeerd criterium om een auto te kiezen waar je jaren mee moet rijden.Dank, hoop ik ook.
De m3 was gewoon goedkoop in de bijtelling. Was een goede reden voor velen. Maar na dit experiment nooit meer tesla.
Kun je niet het aantal Ampère verlagen met AC-laden? Zelfs mijn E-Golf kan dit, dat valt me dan wel tegen dat een ID4 etc dit niet kunnen.Toevallig Belg en wil je, met aankomende piekstroomtarieven, het vermogen van laden minderen? Pech, gaat niet. Zelfs een dure Porsche Taycan heeft die mogelijkheid niet.
Onze Zoe is nu ook al 3 maand binnen. Wacht op onderdelen. Zal niet voor eind januari zijn, want voor januari hebben ze leverdatums, voor onze stukken nog niet.Zoals bij Tesla ook regelmatig gebeurt. Maar bij VW hoef je niet 10 maanden te wachten op een reparatie.
Volgens mij schreef @JeePee al dat hij puur om financiële reden een Tesla is gaan rijden. Slechts vier procent bijtelling. Tel uit je winst. Hiervoor reed hij een Outlander. En daarvoor een Prius. Ik zou hem niet teveel aandacht geven. Het leidt tot niks.Jammer dat je puur op emoties en frustraties een keuze maakt. We wijken hier stevig af van het topic, ik denk dat je jouw frustraties beter kwijt kan in het “Wat andere merken doen”-topic. Ben benieuwd naar het volledige verhaal.
Ik vier binnenkort dat mijn autopilot tien maanden stuk is.Heb je ooit zelf een probleem gehad met een Tesla waarvan de spiegels niet inklappen en vervolgens vervangen moesten worden?
Heb je zelf ooit 10 maanden moeten wachten op Tesla onderdelen?
Of heb je dit allemaal gehoord via anderen?
Onlangs ben ik zelf bij een SEC geweest en de onderdelen waren gewoon de volgende dag binnen, ik herken dus helemaal niet wat je schrijft.
Bij mijn vorige ICE hebben ze ook wel eens 3 maanden gedaan om een probleem te analyseren en op te lossen.
Je leest op internet altijd de uitschieters en die worden vervolgens nog eens extra opgeblazen, de praktijk is vaak veel genuanceerder.
Waar is het feest?Ik vier binnenkort dat mijn autopilot tien maanden stuk is.
En ik dat ik al 9+ jaar geen AP hebIk vier binnenkort dat mijn autopilot tien maanden stuk is.
Collega z’n etron …2,5 months and counting…..heeft misschien niets met de constructeurs zelf te maken maar eerder met ….hmm… aanhoudende supply chain crisis?Onze Zoe is nu ook al 3 maand binnen. Wacht op onderdelen. Zal niet voor eind januari zijn, want voor januari hebben ze leverdatums, voor onze stukken nog niet.
Hahaha, gekkie. Hyundai groep is goed bezig. Stellantis ook. En Renault. Dus voldoende keuze voor iets goeds. Je weet wel, een auto waar je de voorklep wel gewoon dicht kunt laten vallen zonder dat er deuken ontstaan. Waar je niet 10 maanden (en counting) hoeft te wachten op onderdelen. En waar de electronica gewoon werkt, of gefixxt wordt. Zonder dat het kind aan de top zich aangevallen voelt.
Allemaal zelf gehad.Heb je ooit zelf een probleem gehad met een Tesla waarvan de spiegels niet inklappen en vervolgens vervangen moesten worden?
Heb je zelf ooit 10 maanden moeten wachten op Tesla onderdelen?
Of heb je dit allemaal gehoord via anderen?
Onlangs ben ik zelf bij een SEC geweest en de onderdelen waren gewoon de volgende dag binnen, ik herken dus helemaal niet wat je schrijft.
Bij mijn vorige ICE hebben ze ook wel eens 3 maanden gedaan om een probleem te analyseren en op te lossen.
Je leest op internet altijd de uitschieters en die worden vervolgens nog eens extra opgeblazen, de praktijk is vaak veel genuanceerder.