Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 Waiting room and delivery discussion

This site may earn commission on affiliate links.
New EDD: August 21 - September 9, still no call from Tesla.

But why? Tesla should know that there is no cars available for delivery in Norway before the inbound date for AUTOSTAR? on the 26-27th of August.
Its strange and very uncertain. EDD should be really easy. I am not sure why is this so confusing.

Its quite easy.

Make the car, put it on a boat with a ETA in a belgian harbor, add 10 days to the date and pit it in the buyers app. 95% of the time that would be correct plus/minus 5 days.
 
  • Like
Reactions: Edward Mango
After a little bit of research I found something. I am not sure wether AutoStar will have a quick stop at Drammen but there is another vessel Auto Achieve which will definetly arrive to Drammn on 2nd Sep. I almost lost hope for AutoStar and looking forwad to AutoAcheive.
 
Just got an SMS from Tesla to pick my delivery date for my Model Y red/white in Drammen, Norway. Delivery august 31. Do you know which ship it will come from Zebrugge?
 

Attachments

  • 5E4FDB11-84CD-4BA3-91AD-32569C58D95C.jpeg
    5E4FDB11-84CD-4BA3-91AD-32569C58D95C.jpeg
    343 KB · Views: 106
Dette var svare jeg fikk av min tesla rådgiver.

Har est levering 22 august - 11 september
Model 3 long range svart / svart interiør

Lurer litt på hvilken båt som frakter bilen fra Zeebrugge.

Hei! Bilen er forventet levert i Trondheim i månedsskiftet aug/sept. Du vil bli kontaktet nærmere av vår utleveringsavdeling for å avtale utlevering når det nærmer seg.

Ut ifra det jeg ser står bilen klar til omlasting i Zeebrugge. Akkurat hvilken båt den skal på er jeg ikke sikker på per nå.
 
Dette var svare jeg fikk av min tesla rådgiver.

Har est levering 22 august - 11 september
Model 3 long range svart / svart interiør

Lurer litt på hvilken båt som frakter bilen fra Zeebrugge.

Hei! Bilen er forventet levert i Trondheim i månedsskiftet aug/sept. Du vil bli kontaktet nærmere av vår utleveringsavdeling for å avtale utlevering når det nærmer seg.

Ut ifra det jeg ser står bilen klar til omlasting i Zeebrugge. Akkurat hvilken båt den skal på er jeg ikke sikker på per nå.
Hvordan ser du at bilen din står i Zeebrugge?