Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 Waiting room and delivery discussion

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla rådgivern min sa at Teslaen min var i Southampton på Tirsdag, antar at den er i Zeebrugge nå? (M3P Silver,Black). Men hvilken båt frakter den til Drammen og så videre opp til trondheim? Noen som vet?
Den kommer nok på Autostar til Drammen den 27. august. Hvilken båt til Trondheim er jeg usikker på.
 

Attachments

  • Skjermbilde 2022-08-21 kl. 02.35.39.png
    Skjermbilde 2022-08-21 kl. 02.35.39.png
    182.8 KB · Views: 93
Dette var svare jeg fikk av min tesla rådgiver.

Har est levering 22 august - 11 september
Model 3 long range svart / svart interiør

Lurer litt på hvilken båt som frakter bilen fra Zeebrugge.

Hei! Bilen er forventet levert i Trondheim i månedsskiftet aug/sept. Du vil bli kontaktet nærmere av vår utleveringsavdeling for å avtale utlevering når det nærmer seg.

Ut ifra det jeg ser står bilen klar til omlasting i Zeebrugge. Akkurat hvilken båt den skal på er jeg ikke sikker på per nå.
Åssen kontaktet du en rådgiver? Ringte du bare til butikken? Bestilte på nettet så vet ikke om jeg har noen personlig å kontakte.
 
Åssen kontaktet du en rådgiver? Ringte du bare til butikken? Bestilte på nettet så vet ikke om jeg har noen personlig å kontakte.
Hei, jeg ble kontaktet av tesla grunnet og fikse finanseringen, og derifra brukte jeg bare samme kontakt person. Så jeg kontaktet ingen rådgiver, men kan sikker bare spørre tesla om det spørsmålet?
 
All you guys were getting texts about delivery, and I felt left out, so I started poking around tesla.com. Discovered that the phone number registered on my profile had the country code (+47) written twice, leaving no space for the last two digits (thanks, autofill). Had a small panic, sent two emails to Tesla and a message to an old colleague now working there who promises it will be sorted out tomorrow. Would never have thought of it if it were not for you guys. Thanks! :)
 
All you guys were getting texts about delivery, and I felt left out, so I started poking around tesla.com. Discovered that the phone number registered on my profile had the country code (+47) written twice, leaving no space for the last two digits (thanks, autofill). Had a small panic, sent two emails to Tesla and a message to an old colleague now working there who promises it will be sorted out tomorrow. Would never have thought of it if it were not for you guys. Thanks! :)
🤣 Let us know how it goes.
 
All you guys were getting texts about delivery, and I felt left out, so I started poking around tesla.com. Discovered that the phone number registered on my profile had the country code (+47) written twice, leaving no space for the last two digits (thanks, autofill). Had a small panic, sent two emails to Tesla and a message to an old colleague now working there who promises it will be sorted out tomorrow. Would never have thought of it if it were not for you guys. Thanks! :)
Thats hilarious and sad at the same time. I hope everything sorts out for you. Good luck.