Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

900km business trip op 1 dag + reactie op Elon's tweet over dashcams

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is er anders aan een business trip dan aan een vakantie trip? Velen van ons doen regelmatig 900 km per dag? En over de dashcam van Tesla is hier recent al veel geschreven.....
Hee Sander, het begint een beetje vermoeiend te worden, jouw blasé 'done that, been there' opmerkingen. Ik geniet juist van het enthousiasme van nieuwe posters. Zou je ook moeten doen ;)
 
Sander, je bent geen moderator.
Ben dat zeker niet, ik ben zelf geordend en vind vervuiling vervelend. Iedere keer weer nieuwe draadjes doorspitten. Is het zelfde als men tientallen meldingen op z'n iPhone open heeft staan; bij mij zijn alle meldingen/ mails/aps opgeruimd. Of een bureau vol rotzooi achterlaat einde dag; niet mijn ding. Mijn tekortkoming dat ik opgeruimd en netjes ben. Maar zoals hiervoor geschreven ik zal in deze zaken verder zwijgen.
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: itto_be and SMU
Dit bericht lezen en niet interessant vinden en daarna terug klikken kost... 4 à 5 seconden. Er op reageren dat je het niet interessant vindt kost makkelijk een halve tot een hele minuut. Waarna je de dag zelf en daarna nog extra halve en hele minuten gaat besteden aan het volgen van dat topic dat je eigenlijk niet interessant vond maar omdat je er iets in hebt gezet lees je het toch maar omdat mensen kunnen reageren op je post... en dan ga je er weer op reageren.

Conclusie, je hebt van negeren wat 4 seconden kost iets gemaakt dat je nu reeds waarschijnlijk enkele minuten gekost heeft. En ons ook.
 
  • Like
Reactions: Riestad and FVO
Dit bericht lezen en niet interessant vinden en daarna terug klikken kost... 4 à 5 seconden. Er op reageren dat je het niet interessant vindt kost makkelijk een halve tot een hele minuut. Waarna je de dag zelf en daarna nog extra halve en hele minuten gaat besteden aan het volgen van dat topic dat je eigenlijk niet interessant vond maar omdat je er iets in hebt gezet lees je het toch maar omdat mensen kunnen reageren op je post... en dan ga je er weer op reageren.

Conclusie, je hebt van negeren wat 4 seconden kost iets gemaakt dat je nu reeds waarschijnlijk enkele minuten gekost heeft. En ons ook.

QED
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Phil V and FVO