TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

achteruitrijcamera versus verlichting

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by in-clusion, Aug 25, 2018.

1. Keezje

Keezje Active Member

Zou een meer helder achteruitrijlicht helpen (kan dat sowieso)? Ik denk dat wit licht meer helpt dan gekleurd, het probleem zit misschien juist ook in oververzadiging.

• Like x 1
  2. ramonneke

ramonneke Active Member

Oplossing 1 doet het zeer vaak niet. Enkel nuttig voor reguliere parkeerplaatsen maar niet als je achteruit rijd in de polder.

Geen idee wat je met oplossing 2 bedoeld.

Ik heb het niet eens over het camera beeld. Ook in je spiegels zie je gewoon amper wat. Wat ik nu vaak doe is knipperlicht of de alarm lichten aan zetten.

3. Frankvr

Frankvr Member

Zo doe ik het ook

4. Keezje

Keezje Active Member

In de sneeuw gaat het in elk geval veel beter :)

• Funny x 1
  5. Herbie65

Herbie65 eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl

Nee, de achteruitrijd-LED's zitten in het achterlicht, en deze is geseald. Het lan wel, maar wordt dan een hele sloopoperatie.

6. Franz K.

Franz K. Member

Als dit met met witte (sterke)Leds uitgevoerd kan worden is dat een mooie oplossing!

7. Herbie65

Herbie65 eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl

Ze hebben rood glas , dus ook al doe je er witte LED's in, geven ze nog steeds rood licht

8. Franz K.

Franz K. Member

Nou..als dit nieuwe projectje met transparant glas dan klaar is hoor ik het graag!!;)

• Like x 1
  9. woes

woes Member

Ik denk dat een andere camera meer soelaas biedt.

• Like x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC