Nou, mijn aflevering was ook niet vlekkeloos, afgelopen donderdag. Bij de aflevering constateerde de medewerker zelf al een afgebroken stuk achterlicht, precies bij het laadpunt. Deze wordt besteld. Zelf constateerde ik een aantal druipers in de lak. Deze dienen te worden en geschuurd en de desbetreffende delen te worden gespoten.
Ook trof ik lijmresten aan op het dashboard, en losse stiknaden. Wordt allemaal geregeld door sec Den Haag. Als klap op de vuurplijl zag ik afgelopen zaterdag ( 2 dagen na levering dus ) een scheur van 30 cm lopende vanaf de dakstijl door mijn glazen dak. Vanmorgen weer langs sec Den Haag hiervoor, het complete glazen dak moet vervangen worden. Hiervoor met de hemelbekleding los etc, ben benieuwd. Al met al geen prettige eerste kennismaking.
Bij de X van mijn collega ( zelfde dag afgeleverd ) diverse software storingen, lakschade en een soort trekhaak deuk op zijn kentekenplaat voor. Deze deuk is wel ter plaatste gerepareerd. De rest volgt nog.