TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Allianz laat extra alarmeis vallen, af-fabriek is nu voldoende

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by OTUA.nl, Mar 1, 2018.

1. OTUA.nl

OTUA.nl Member

Goed nieuws.

Eén van de voornaamste Tesla verzekeraars Allianz laat de eis van een extra alarm met tracking and tracing vallen en accepteert nu ook het af-fabriek alarm van Tesla.

Allianz is vaak, maar niet altijd de beste optie.

Nadeel is het hoge eigen risico en de mindere nieuwwaarderegeling, voor de premies en meer info zie
    Autoverzekeringen Onafhankelijk Vergelijken - OTUA

• Informative x 2
  2. Riestad

Riestad Member

Dit was afgelopen december bij mijn auto ook al het geval!

3. Geendiesel

Geendiesel Supporting Member

Volgens mij hebben sommige verzekeraars een poliy om zo vaag mogelijk te zijn en de voorwaarden iedere 2 maanden aan te passen :eek:

4. Duke-U

Duke-U Member

Ik heb bij Allianz geen eigen risico en 3 jaar nieuwwaarderegeling. Ik denk dat veel afhangt van je schadehistory.

5. Chris R

Chris R Member

Ik zie momenteel dit weer op de website van Allianz staan, wat betekend dat ze weer alles veranderd hebben of niet?:
    De auto moet voorzien zijn van een alarmsysteem met hellingshoekdetectie (SCM klasse 3) dat voldoet aan de normen van SCM (Stichting Certificering Motorrijtuigbeveiliging). Daarnaast moet het systeem zijn aangevuld met een voertuigvolgsysteem met jamming-detectie (SCM klasse 4/5).

6. SuperDave

SuperDave Member

Dit is niet meer van toepassing. Voorwaardes zijn nog niet aangepast omdat het zo recent is.

7. Chris R

Chris R Member

Ik heb gebeld met Allianz, ze gaven nu aan dat het idd een oude clausule was.

8. TheSiemNL

TheSiemNL Member

Goed nieuws inderdaad, meer keuze is goed voor lagere premies.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC