You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nieuw transportbedrijf opgericht door mijn schoonzusje en haar broer.
Super trots dat ze dit voor elkaar heeft gekregen.
Transportbedrijf werkt enkel nog met elektrisch vrachtwagens
Als je het verschil van uiterlijk ziet is dat niet te verwonderen.
Ik hoop volgende week met de e-Golf te rijden. Vandaag met de ZOE gereden en die viel mee tov de Leaf van eind 2012 die ik heb gereden.Iemand al iets vernomen over de echte actieradius van de nieuwe e-Golf? overweeg deze als poolauto in te zetten, mits goed bruikbaar binnen de randstad
Artikeltje met een klare kijk op de zaak.
The best electric car for Europe
Een Twingo met 20kwh batterij wordt hem ook niet.
Mensen kopen een auto met xxx liter kofferbak ruimte, terwijl ze die hooguit 1 x per jaar gebruiken.
Mensen kopen een auto met 4 zitplaatsen, terwijl ze 99% van de tijd in hun eentje in de wagen zitten.
Mensen kopen een auto met zeker 400km bereik, terwijl ze dagelijks max 50 kilometer rijden.
Men geeft duizenden euro's uit aan een auto en zet hem vervolgens 95% van de tijd stil voor de deur.
Waarom? Vanwege de vrijheid die dat ding verschaft. Omdat hij er is wanneer je hem ook maar nodig hebt.
Omdat als je zoveel geld voor iets uitgeeft je niet alsnog beperkt wil worden op de zeldzame mogelijke momenten dat je die kofferbakruimte, die zitplaatsen, of die range wel nodig hebt.
Die genoemde 40kwh batterij capaciteit is wel het minimum.
Blijkbaar ziet Europa er anders uit, wanneer je Renault-Nissan heet.Artikeltje met een klare kijk op de zaak.
The best electric car for Europe
Niet helemaal want het gaat er om om zoveel mogelijk kilometers om te zetten van dino naar elektrisch en dan staan er in dit lijstje auto's die in de praktijk maar weinig rijden (relatief gezien). Aantallen zegt ook niet zoveel.
Wat ze beter hadden kunnen noemen zijn de zakelijk ingezette midden en daarboven klasse die jaarlijks vele tienduizenden kilometers maken. Overigens mooi het Model 3 en S60 segment.
Daarnaast zal er niet alleen een Wende komen naar elektrisch maar ook in de populatie van de EV rijders van straks. Die willen, als ze dan overstappen, niet een gewone Golf die elektrisch is gemaakt maar zijn tegen die tijd lekker gemaakt met elektrische auto's die dat vanaf de geboorte zijn. Een bestaande ICE die elektrisch wordt gemaakt is een gemiste kans. De tijd zal het leren maar ik vind dit een voorbeeld van kijken naar de EV toekomst door de bril van de jaren 80. Men zal echt het roer om moeten gooien en een andere mindset kiezen.
Niks mis met een VW e-Golf. We rijden er nu een aantal maanden mee en is echt een prima auto. In de stad misschien zelfs te prefereren boven de Model S. Het enige dat mankeert, is een grotere batterij (die een dezer dagen geïntroduceerd zal worden) en een wat redelijkere prijs (zoals het artikel al schrijft).
Ik kan me voorstellen dat een elektrische versie van een bestaand model voor veel mensen (die wat voorzichtiger en minder tech savvy zijn) juist vertrouwder is.
Volledig akkoord. Heb net dezelfde ervaring bij ons thuis.Niks mis met een VW e-Golf. We rijden er nu een aantal maanden mee en is echt een prima auto. In de stad misschien zelfs te prefereren boven de Model S. Het enige dat mankeert, is een grotere batterij (die een dezer dagen geïntroduceerd zal worden) en een wat redelijkere prijs (zoals het artikel al schrijft).
Ik kan me voorstellen dat een elektrische versie van een bestaand model voor veel mensen (die wat voorzichtiger en minder tech savvy zijn) juist vertrouwder is.