ElecFan
Member
Rare redenering van Becker. Ook andere fabrikanten zijn bezig met assist systemen en geen daarvan is perfect. En ook bij hen gaat niet iedereen verantwoordelijk om met de technologie. Mag daarom geen van de systemen worden gebruikt?Mooi om te zien hoe Tesla's aanpak op dit liefhebbersforum wat dit pure AI punt betreft ( AI in de echte praktijk hè dat is best wel nieuw en lastig ) zo uitgebreid toegelicht wordt ( of is het verdedigd ? ) .
Prima hoor, maar ik persoonlijk vind Fabian Becker ( https://d.facebook.com/story.php?story_fbid=634136833615577&id=108907992805133&__tn__=*s-R ) het mooi verwoorden... Aber schon seit dem Modell S sehe ich es sehr kritisch eine Beta Software im öffentlichen Straßenverkehr an normalen Kunden zu testen! Nicht jeder geht verantwortungsvoll mit solch einer Technologie im Software Entwicklungsstadium um!...
RTFM is lijkt mij een paar bruggen te ver voor in principe een massaproduct als de Model 3. Ennuh hier laat ik het bij... Mvg.
Zolang het systeemontwerp veiligheid voldoende waarborgt lijkt het me dat het toegelaten zou moeten worden en dat is blijkbaar in Nederland (en vele andere landen) het geval. Met de strenge eisen waaraan fabrikanten hier moeten voldoen, lijkt het me toe dat er voldoende garantie is voor de veiligheid van het Tesla systeem.