Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Barst in glazen dak Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist ook ontdekt dat ik een barst in mijn achteruit heb, op precies dezelfde plaats als @Arnout 1904. Mijn auto is ook begin 2019 geproduceerd.

Als je een afspraak maakt via de app hoe weet je dan of het onder garantie valt? Ik wil niet helemaal naar Den Haag of Amsterdam rijden om dan te horen krijgen dat het niet onder de garantie valt omdat er folie opzit. Vergoed Promovedum overigens ook het opnieuw plaatsen van de folie?


Gisteren is mijn ruit onder garantie vervangen door Tesla Den Haag, prima service en ik kreeg ook nog een P90D mee als vervangende auto. Volgende week een afspraak ingepland bij Ride & Shine voor het opnieuw tinten van de achterruit. Al met al een hoop gedoe, het zou mooi zijn als Tesla een SUC kan openen in bv Alkmaar. Wel vind ik de SUC in den Haag een beetje armoedig. De service medewerkers zitten met 4 mensen in een ruimte van 3 bij 8. Het mag dan wel een online merk zijn maar het kan stukken beter, ook voor de Tesla medewerkers zelf.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Vorige week zag ik ineens een barst in het onderste zwarte gedeelte. Meteen naar CarGlass Amsterdam gereden en gaven aan dat deze vervangen moest worden. Oorzaak van de scheur onbekend. Nu vanmiddag wordt er nieuw achterraam ingezet en meteen nieuwe folie aangebracht. Kosten voor nieuw raam en plaatsen zijn 75€ en mijn verzekering is Promovendum.

Was het plaatsen van een nieuwe folie gedekt door de verzekering?
 
Zojuist ook een scheur ontdekt in de achterruit. Ik hoorde iets, keek en daar zat hij. Gelukkig lease dus geen probleem maar toch.

Maar ff afspraak inschieten.
 

Attachments

  • 559571E8-03EF-4559-994E-0A2042B6750F.jpeg
    559571E8-03EF-4559-994E-0A2042B6750F.jpeg
    479.2 KB · Views: 293
Zojuist ook een scheur ontdekt in de achterruit. Ik hoorde iets, keek en daar zat hij. Gelukkig lease dus geen probleem maar toch.

Maar ff afspraak inschieten.
bij mij bijna zelfde locatie. Barst loopt meer evenwijdig aan de onderkant. Ik had SeC Rdam gemaild met een foto erbij en werd paar dagen keurig gebeld met een datum om de ruit te vervangen. Staat nu 6 juli gepland.
 
Te hard gedrukt bij het terugplaatsen van de binnenspiegel, die uit zijn kogelgewricht was gevlogen nadat ik hem met elleboog had geraakt bij het schoonmaken van mijn voorruit.

De ruiten van Tesla zijn niet van al te beste kwaliteit. Ik denk dat ik de dakdragers maar oversla.

Apart want op je foto lijkt het wel of er ook een stevige inslag van een steen zit in het midden van deze ster.