Hi allemaal,
Op het internet lees je veel verhalen over hoe slecht Superchargen is. Ik rij zelf een Model 3 sinds afgelopen zomer. In het begin heb ik vaak gebruik gemaakt van de superchargers (meerdere keren per week) maar sinds september mijzelf aangeleerd om op bestemmingen altijd te zoeken naar openbare laadpunten. Sindsdien laad ik ongeveer 1 keer per maand bij de Supercharger van Tesla.
Twee vragen heb ik: Wat valt er te zeggen over hoe slecht Superchargen is? Is bijvoorbeeld iedere week 1 keer laden prima en wordt onder 'vaak' iedere dag laden bedoelt.
En kan je meten wat de conditie van je batterij is? Bij een iPhone kan je zien hoeveel % nog beschikbaar is van de oorspronkelijke capaciteit. Kan dat bij een Tesla ook?
Ik heb helaas geen eigen oprit dus ben afhankelijk van openbaar laden (zoals veel mensen in Nederland). Gelukkig krijg ik binnenkort in de staat een laadpaal
Op het internet lees je veel verhalen over hoe slecht Superchargen is. Ik rij zelf een Model 3 sinds afgelopen zomer. In het begin heb ik vaak gebruik gemaakt van de superchargers (meerdere keren per week) maar sinds september mijzelf aangeleerd om op bestemmingen altijd te zoeken naar openbare laadpunten. Sindsdien laad ik ongeveer 1 keer per maand bij de Supercharger van Tesla.
Twee vragen heb ik: Wat valt er te zeggen over hoe slecht Superchargen is? Is bijvoorbeeld iedere week 1 keer laden prima en wordt onder 'vaak' iedere dag laden bedoelt.
En kan je meten wat de conditie van je batterij is? Bij een iPhone kan je zien hoeveel % nog beschikbaar is van de oorspronkelijke capaciteit. Kan dat bij een Tesla ook?
Ik heb helaas geen eigen oprit dus ben afhankelijk van openbaar laden (zoals veel mensen in Nederland). Gelukkig krijg ik binnenkort in de staat een laadpaal