Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, de software mbt. radio is compleet kansloos. Ik heb hetzelfde euvel. Switchen van zender en daarna weer terug naar npo2 en het werkt wel. Wat mij ook irriteert is dat als je audio hebt gemute, deze van mute af gaat nadat de auto afgesloten is geweest.

en zo kan ik qua audio nog wel 20 probleem punten opnoemen helaas :(. Equalizer is in MCU2 auto's ook compleet kansloos. Heb Bass op -8 staan en tril nog steeds de auto uit bij volume op 10. In ieder geval dikke subwoofer!
 
Ja, de software mbt. radio is compleet kansloos. Ik heb hetzelfde euvel. Switchen van zender en daarna weer terug naar npo2 en het werkt wel. Wat mij ook irriteert is dat als je audio hebt gemute, deze van mute af gaat nadat de auto afgesloten is geweest.

en zo kan ik qua audio nog wel 20 probleem punten opnoemen helaas :(. Equalizer is in MCU2 auto's ook compleet kansloos. Heb Bass op -8 staan en tril nog steeds de auto uit bij volume op 10. In ieder geval dikke subwoofer!

Volume op 10? Hij kan op 11 hoor ;)
 
Temperatuur heeft volgens mij geen invloed op de aangegeven range. Gemiddeld verbruik per km waarùee hij rekent is vast per wagen/batterijtype en wijzigt niet met de seizoenen. Bij mij, als ik gemiddeld zo'n 194Wh/km verbruik, dan haal ik exact de typical range.


Ben je zeker dat de range bij aankoop wel op typical stond?
Deze instelling staat nog steeds hetzelfde ja...
 
Het is vaak een gedoe om de deurklinken van binnenuit te openen als iemand wordt opgepikt, ttz ik moet vaak tot 3x op het slotje tikken in de linker bovenhoek van het scherm (model S), met als gevolg dat de in te stappen persoon ongeduldig wordt. Is er een makkelijkere oplossing?
 
Weet er iemand of het mogelijk is om de Walk-away tijd korter in te stellen zodat hij eerder de portieren vergrendelt? Soms ben ik al 50 meter verder en de auto is nog steeds niet op slot.
Gewoon minder hard lopen.... Grin

Voor zover ik weet tijd niet instelbaar. Na x aantal seconden dat de sleutel buiten bereik is, gaat de boel op slot. Weet je zeker dat de sleutel van je vrouw bijvoorbeeld niet binnen bereik is?
 
Het is vaak een gedoe om de deurklinken van binnenuit te openen als iemand wordt opgepikt, ttz ik moet vaak tot 3x op het slotje tikken in de linker bovenhoek van het scherm (model S), met als gevolg dat de in te stappen persoon ongeduldig wordt. Is er een makkelijkere oplossing?
Ze kunnen gewoon licht op de deurklink duwen. Dan komt ie naar buiten.
 
  • Helpful
Reactions: Karim DB