Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Hoe reset je in een model 3 de melding ‘controleer bandenspanning rechts voor’? Na het oppompen van alle banden naar 3.0 bar bleef de melding in beeld. Een reset functie is nergens te vinden. 20 minuten rijden met de juiste spanning helpt ook niet. Uiteindelijk maar een reset uitgevoerd en toen was de melding weg.
Ik heb de eerste week regelmatig meldingen gehad. De ene keer was 2.9 genoeg en een andere keer was 3.0 te weinig. Geen peil op te trekken. Na een week verdween dat.
 
Misschien is het een wat gekke vraag, maar ik ben al een tijd gek van de M3 en zou deze voor een tijdje willen ervaren.
Denk dan aan een maand of 2/3. Ik heb hier wel wat geld voor over alleen geen idee wat de beste manier zou zijn.

- Kopen, 50K heb ik helaas niet op de plank liggen, dus zou wat bij moeten lenen. Maar dan krijg je de vraag wat zou de afschrijving zijn in 2 maanden.
- Private leasen, is meestal voor 1 jaar.
- Huren, kan nog niet helaas.

Of hebben jullie andere ideeen hoe je voor een aantal maanden een M3 kunt rijden?
Alle input is welkom.
 
Misschien is het een wat gekke vraag, maar ik ben al een tijd gek van de M3 en zou deze voor een tijdje willen ervaren.
Denk dan aan een maand of 2/3. Ik heb hier wel wat geld voor over alleen geen idee wat de beste manier zou zijn.

- Kopen, 50K heb ik helaas niet op de plank liggen, dus zou wat bij moeten lenen. Maar dan krijg je de vraag wat zou de afschrijving zijn in 2 maanden.
- Private leasen, is meestal voor 1 jaar.
- Huren, kan nog niet helaas.

Of hebben jullie andere ideeen hoe je voor een aantal maanden een M3 kunt rijden?
Alle input is welkom.
Op Snapcar zie ik in een straal van 50 km (randstad) al 2 Model 3 auto’s te huur aangeboden.
 
Trekhaak vraag: de MX handleiding schrijft voor iedere keer de trekhaak te verwijderen om corrosie te voorkomen. Dit is natuurlijk best wel “gedoe” als je hem regelmatig gebruikt. Weet iemand of dit op corrosie op de trekhaak zelf slaat of op corrosie aan de auto bij het bevestigingspunt, en zijn hier mensen die ervaring hebben als je hem gewoon laat zitten? Of valt deze waarschuwing in dezelfde categorie als elke dag bandenspanning en claxon controleren (waarvan ik dan maar aanneem dat ook niemand dat doet )
 
Trekhaak vraag: de MX handleiding schrijft voor iedere keer de trekhaak te verwijderen om corrosie te voorkomen. Dit is natuurlijk best wel “gedoe” als je hem regelmatig gebruikt. Weet iemand of dit op corrosie op de trekhaak zelf slaat of op corrosie aan de auto bij het bevestigingspunt, en zijn hier mensen die ervaring hebben als je hem gewoon laat zitten? Of valt deze waarschuwing in dezelfde categorie als elke dag bandenspanning en claxon controleren (waarvan ik dan maar aanneem dat ook niemand dat doet )
Ik heb 'm er sinds de tweede week van januari achter de auto gehad en eergisteren verwijderd. Aan de zijkant van de trekhaak is wel roestvorming opgetreden..wellicht bedoelen ze dat. Vind het zelf ook een wat prettiger idee dat de kap erop zit met veel regen en in de winter sneeuw/zout. Staat toch best wel open, met de trekhaak erachter.
 
Gisteren probeerde ik Whatsapp web te starten in de Model 3 browser.
Ik kreeg toen deze melding.
UpdateChrome.JPG


Ik durfde het nog niet aan om mijn browser zelf te updaten maar ben wel benieuwd of iemand anders dit wel gedaan heeft en of dit goed ging..
 
Gisteren probeerde ik Whatsapp web te starten in de Model 3 browser.
Ik kreeg toen deze melding.
View attachment 408270

Ik durfde het nog niet aan om mijn browser zelf te updaten maar ben wel benieuwd of iemand anders dit wel gedaan heeft en of dit goed ging..
Haha. Neem aan dat je post getriggered werd door het Nokia 3310 verhaal? Ik heb hetzelfde scherm gezien en voor precies dezelfde keuze gestaan, een dag of wat geleden. En ook besloten nog maar even niet op de knop te drukken.
 
Haha. Neem aan dat je post getriggered werd door het Nokia 3310 verhaal? Ik heb hetzelfde scherm gezien en voor precies dezelfde keuze gestaan, een dag of wat geleden. En ook besloten nog maar even niet op de knop te drukken.

Je kunt gerust op de knop drukken. De boel staat zover dicht dat bij Tesla dat hij toch niet update. (Helaas....)
 
  • Informative
Reactions: DeHakkelaar
Haha. Neem aan dat je post getriggered werd door het Nokia 3310 verhaal? Ik heb hetzelfde scherm gezien en voor precies dezelfde keuze gestaan, een dag of wat geleden. En ook besloten nog maar even niet op de knop te drukken.
Ik durfde het ook niet aan.
Heb toen maar Microsoft Edge geïnstalleerd :rolleyes:
 
Misschien eerder gevraagd, maar ik kon het niet in vinden in de laatste pagina's van dit topic.... Ik hoop dat iemand deze makkelijk kan beantwoorden:

Ik lees hier van velen dat het mogelijk is om in je tesla account de status van je bestelling te zien. Mijn M3 is afgelopen week besteld door de LM. Hoe kan ik nu aan een Tesla account komen om mijn bestelling te volgen?

Bedankt!!