You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik ook wel geïnteresseerd in. Vandaag de M3 door de LM laten bestellen met als opmerking aflevering 16/10. Dit ivm aflopen leasecontract huidige MB E350. Als de huidige levertijd augustus is vraag ik me af of tesla de M3 zolang wil stallen. Wat denken jullie wat wijsheid is? Loop ik aan het eind oktober de kans dat ik misgrijp voor eind 2019?
Uw aanname is NIET juist ....Als je suggesties/ideeen hebt ter verbetering van de auto, waar kan je dit bij Tesla kwijt?
Ik zie mensen Elon musk twitteren, maar ik neem aan dat er een andere weg is .
Uw aanname is NIET juist ....
Dat zou geen verschil moeten maken. Het laadverlies gaat over wat je erin stopt vs wat erin opgeslagen wordt.Ik lees dat het laadverlies ca. 10% is. En als ik nu een verlengsnoer van 10 meter er tussen zet, wat zou het percentage dan redelijkerwijze zijn?
Het is een mooie kabel aangeschaft met Tesla-korting.Dat zou geen verschil moeten maken. Het laadverlies gaat over wat je erin stopt vs wat erin opgeslagen wordt.
Je krijgt allen wat eerder brand....als je een goedkoop snoertje gebruikt. Beter niet doen of een dikke vette kabel gebruiken.
Nu leek het gisteravond op een weg met een maximale snelheid van 90 km, waar ik 60 km reed wel te lukken de snelheid in 1 keer vast te zetten op de op dat moment gereden snelheid. Ik versnelde naar 70km en klikte de rechter hendel naar beneden en de snelheid stond vast op 70kmBeginners vraag: als ik in Duitsland de km snelheid vast wil zetten, trekt de auto op naar 150 km. Niet handig met aanhanger. Is er een manier om je huidige rijsnelheid onmiddellijk vast te zetten?
Ik lees dat het laadverlies ca. 10% is. En als ik nu een verlengsnoer van 10 meter er tussen zet, wat zou het percentage dan redelijkerwijze zijn? Langzaam ladend aan een Italiaans stopcontact (vermogen 6 kw).
Een fase ja. Dat is nog niks. Als ik 3 potten op het vuur heb staan, inductie, wordt er al gemoduleerd. TV, wassen, koelen en laden is te veel. Wat dat betreft hebben we het goed in Nederland!!6kw vind ik nog behoorlijk veel. Is dat op 1 fase?
Ik laad hier op 5A, 1kW aan een Italiaans stopcontact.
Een fase ja. Dat is nog niks. Als ik 3 potten op het vuur heb staan, inductie, wordt er al gemoduleerd. TV, wassen, koelen en laden is te veel. Wat dat betreft hebben we het goed in Nederland!!
Ik heb ook besteld via Leaseplan. Wat ik begrepen heb is dat ze bij Tesla pas gaan kijken naar een auto op de dag vóórdat je lease afloopt. (...)
Nee. Aan huis.Ik ken de infrastructuur in Italië niet zo maar ik haal hier krap 200 volt.
Als jij dat ook hebt op die 1 fase dan zit je op een amperage van ca 30A.
Dat is fors en vast niet op een camping.
Toen ik op 3kw zat en de waterkoker erbij zette ging de stop eruit. Vandaar dat ik hem op 1kw hou staan. Heb de tijd.
Ik heb ook een bestelling lopen via LP. Levering 1/9 met LP afgesproken, Tesla komt terug met: We gaan per 30/8 kijken of er een match is met je config in de 'voorraad', zo niet kijken we of er één op de boot staat die nog niet is gereserveerd, tot slot bestellen we in Fremont.Heb je dit van Leaseplan of van Tesla vernomen? Ik heb mijn M3 op 18 juli besteld bij Leaseplan en tot dusver alleen een ordernummer van Leaseplan zelf gekregen (op 24/7). Nog geen bericht van Tesla. Hoelang heeft dat bij jou ongeveer geduurd?
Ok, thanks voor de info. Ik heb bij LP aangegeven dat de auto na 30/10/2019 geleverd mag worden. Ik hoop dat ik de M3 wel voor het einde van het jaar kan ontvangen ivm de nieuwe bijtellingsregels...
Ik heb overigens ook een zwart/zwart LR AWD besteld. Het (in mijn geval) lange wachten is in elk geval begonnen. En dit terwijl ik voor mijn gevoel het forum al van voor naar achter en terug heb gelezen