Michel_AH
Member
74 kW lijkt wel verdacht veel op een gedeelde V2Is het normaal dat mijn MYP rond de 75kW blijft hangen aan een 250kW Tesla Supercharger? Batterij stond ongeveer op 17% bij start (en was voorverwarmd). View attachment 968554
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
74 kW lijkt wel verdacht veel op een gedeelde V2Is het normaal dat mijn MYP rond de 75kW blijft hangen aan een 250kW Tesla Supercharger? Batterij stond ongeveer op 17% bij start (en was voorverwarmd). View attachment 968554
Hoe lang heeft hij voorverwarmd? Reken er op dat er 45 minuten nodig zijn.Is het normaal dat mijn MYP rond de 75kW blijft hangen aan een 250kW Tesla Supercharger? Batterij stond ongeveer op 17% bij start (en was voorverwarmd). View attachment 968554
Zonder voorverwarmen haal ik niet mijn max van 170 bijvoorbeeld, maar ik haal dan wel 130 en aangezien hij bleef hangen op 74 heb ik niet het idee dat het aan het voorverwarmen heeft gelegen.Hoe lang heeft hij voorverwarmd? Reken er op dat er 45 minuten nodig zijn.
De laders zijn natuurlijk afhankelijk van het vermogen van de grid waarop ze aangekoppeld zijn.Zonder voorverwarmen haal ik niet mijn max van 170 bijvoorbeeld, maar ik haal dan wel 130 en aangezien hij bleef hangen op 74 heb ik niet het idee dat het aan het voorverwarmen heeft gelegen.
Met dergelijke muziek aan capped de lader het vermogen...Is het normaal dat mijn MYP rond de 75kW blijft hangen aan een 250kW Tesla Supercharger? Batterij stond ongeveer op 17% bij start (en was voorverwarmd).
Heb je hier iets aan?De M3 heeft z’n eerste APK al gehad maar soms voel je je nog een beginner: iemand idee met welk spraakcommando je de ventilatorsnelheid kan aanpassen? Iets als “ventilator 5” wordt keurig als tekst weergegeven maar daarna past hij de temperatuur aan![]()
Dank maar die ken ik. Wat de auto er mee doet vind ik wat lastig voorspelbaar:Heb je hier iets aan?
![]()
Spraakopdrachten | Tesla Support Nederland
Geniet van meer naadloze controle over uw auto met Tesla-spraakbediening.www.tesla.com
Ik zal het tegen mijn vrouw zeggenMet dergelijke muziek aan capped de lader het vermogen...
die 418 is volgens mij de EPA range en die stond er ook toen ie nog nieuw was, dus niks aan de handIk heb een 2023 Model Y RWD met 19 inch velgen uit Shanghai, hij heeft nog maar 9000km.
Deze stond toen ik hem bestelde op de website als WLTP range: 455km.
Echter, als ik hem tot 100% oplaad, dan wordt de range bovenin het scherm weergegeven als 418km.
Ik bedoel dan de range bovenin het scherm: https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/nl_us/GUID-518C51C1-E9AC-4A68-AE12-07F4FF8C881E.html
Niet in de energie app.
Ik had altijd begrepen dat de range bovenin het touchscreen altijd de WLTP range weergeeft op basis van de gerapporteerde SoC.
Dus ik zou verwachten dat deze bij 100% (bij een nieuwe wagen zonder degeneratie) dan ook 455 zou moeten weergeven.
Enig idee? Of zou ik een service aanvraag via de app doen?
Klinkt wel logisch als er nog kwartaal doelen gehaald moeten worden.Een echte beginnersvraag: Bij de Tesla Stock wagens moet momenteel alles afgehandeld zijn voor 1/10/23
Volgens de verkoper bij Tesla omdat op 1/10 de kortingen veranderen/vervallen. Iemand ervaring hiermee? Klopt het dat bij het nieuw kwartaal alle kortingen vervallen in het begin en geleidelijk aan terug groter worden?
Kwestie dat ik weet of ik alles in het werk moet stellen tegen eind deze week of toch wat geduld zal moeten uitoefenen.![]()
Is in het verledzn inderdaad altijd zo geweest dat ze vervallen.Een echte beginnersvraag: Bij de Tesla Stock wagens moet momenteel alles afgehandeld zijn voor 1/10/23
Volgens de verkoper bij Tesla omdat op 1/10 de kortingen veranderen/vervallen. Iemand ervaring hiermee? Klopt het dat bij het nieuw kwartaal alle kortingen vervallen in het begin en geleidelijk aan terug groter worden?
Kwestie dat ik weet of ik alles in het werk moet stellen tegen eind deze week of toch wat geduld zal moeten uitoefenen.![]()
De MS75D heeft 2 motoren. Ik vermoed 525pk. De 320PK is alleen de achterste motor denk ik. Ik denk niet dat er in 2018 een MS75 bestond (zonder ‘D’, enkel achterst motor). Vroeger misschien wel nog.Hallo,
Ik overweeg een tweedehands Model S 75D van 2018 aan te kopen.
Er zijn verschillende mogelijkheden, ik zie echter veel verschillen in vermogen (320pk - 525pk). Wat is het verschil tussen deze versies?
Een andere batterij of motor minder of meer? Ik heb al zitten zoeken maar vind geen verduidelijking.
Ik ben niet op zoek naar het snelste van het snelste, maar wil correct vergelijken.
Alvast bedankt voor jullie input.
Mvg
Gewoon inpluggen op superchargers. In sommige buitenlanden kan een pas handig zijn. Dat is bijna altijd duurder, behalve bij acties, maar die zijn ALTIJD tijdelijk. Geen zin uit te zoeken…Hallo, ik ben een nieuwe eigenaar van een TMY 2023 (tweedehands) en ben erg enthousiast om lid te worden van de club. Is er een laadpas of abonnement waarmee je toegang krijgt tot goedkopere laadtarieven op verschillende locaties? Ik heb gemerkt dat de Octopus-pas goede prijzen lijkt te bieden, maar het lijkt niet te werken voor Nederlandse inwoners.
Hallo, ik ben een nieuwe eigenaar van een TMY 2023 (tweedehands) en ben erg enthousiast om lid te worden van de club. Is er een laadpas of abonnement waarmee je toegang krijgt tot goedkopere laadtarieven op verschillende locaties? Ik heb gemerkt dat de Octopus-pas goede prijzen lijkt te bieden, maar het lijkt niet te werken voor Nederlandse inwoners.