You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou vier jaar zijn, maar ik rijd er al 4 maanden langer mee. Het is ook in het belang van tesla dat ze die data van de auto’s kunnen blijven doorsturen. Bijv van de wegen voor de fijnmazige nav kaarten en diagnostische data voor hulp op afstand etc.Ik wist wel dat elke auto diagnostische gegevens doorstuurt naar Tesla, maar realiseer me nu pas dat elke auto dus een SIM kaart heeft en dat Tesla voor elke auto een abonnement heeft lopen met een mobiele provider.
Is er iets bekend hoe Tesla hier mee omgaat in de toekomst? Als ze straks 500.000 model 3 hebben rijden, gaan die abonnementskosten wel erg in de papieren lopen.
Mijn tweedehands auto is al lang uit de garantie, maar die dataverbinding werkt wel gewoon. Heeft Tesla ooit aangegeven hoe lang ze die netwerkkosten blijven dragen?
Is er iets bekend hoe Tesla hier mee omgaat in de toekomst? Als ze straks 500.000 model 3 hebben rijden, gaan die abonnementskosten wel erg in de papieren lopen.
Fijn dat jullie allemaal zo veel vertrouwen hebben, maar ik zou iets meer zekerheid toch wel fijn vinden
Volgens mij kun je altijd een 4G/Wifi dongle in je auto neerzetten met een eigen SIM.
Of gewoon je iPhone Hotspot aan....
Zij het dat volgens mij tegenwoordig Wifi verbindingen worden verbroken zodra je gaat rijden.Dat kan ook, maar dan werkt de app niet als je auto niet in je eigen wifi netwerk zit. Met een dongle heb je in principe een 'altijd' vervanger voor de Tesla 4g
Zij het dat volgens mij tegenwoordig Wifi verbindingen worden verbroken zodra je gaat rijden.
Moet je dus altijd bij het parkeren weer de auto met je dongle verbinden.
Heeft Tesla ooit aangegeven hoe lang ze die netwerkkosten blijven dragen?
Over die kosten: Tesla heeft nu 300.000 auto’s op de markt en een 4G data abbo incl. Spotify kost zeker 5,— Euro per maand, zelfs bij bulk inkoop. En er zullen markten zijn waar dat nog duurder is. Dan praat je toch over 1,5 miljoen Euro per maand aan extra lopende kosten. Dataverzameling is zeker belangrijk, maar er rijden ook auto’s rond zonder Autopilot en volgens mij heb je geen honderdduizenden meetauto’s nodig.
Maar goed zolang het werkt, moeten we maar tevreden zijn.
Ik wist wel dat elke auto diagnostische gegevens doorstuurt naar Tesla, maar realiseer me nu pas dat elke auto dus een SIM kaart heeft en dat Tesla voor elke auto een abonnement heeft lopen met een mobiele provider.
Is er iets bekend hoe Tesla hier mee omgaat in de toekomst? Als ze straks 500.000 model 3 hebben rijden, gaan die abonnementskosten wel erg in de papieren lopen.
Mijn tweedehands auto is al lang uit de garantie, maar die dataverbinding werkt wel gewoon. Heeft Tesla ooit aangegeven hoe lang ze die netwerkkosten blijven dragen?
Er is maar één bekend adres en dat is SeC Almere...ik weet zeker dat je daar vlot een afspraak kunt krijgenIk mag donderdag mijn model
X ophalen en wil zsm een dashcam laten inbouwen, maar heb moeite een afspraak te krijgen bij een bekend adres.
Weet iemand nog een ander?