Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Even oefenen, maar wat is anders dan Reply?
Er worden steeds meer posts geplaatst zonder te quoten. Quoten is het opnemen van - een deel - van een post waarop gereageerd wordt.
Als je wil quoten, klik in het bericht waarop je wil reageren op quote en direct daarna op reply.
Het deel van het bericht waarop je reageert komt dan in jouw nieuwe bericht met jouw reactie daaronder.
 
  • Helpful
Reactions: MarcelS
Het mooiste van dit alles is, dat als het over een onderwerp ga waarover het draadje gaat... er helemaal niet ge'quote hoeft te worden :rolleyes:o_O:rolleyes:

We missen simpel de structuur waarin de draadjes gemaakt kunnrn worden, puur op categorie , techniek, AP, gebruikersinterface, beginners sectie
 
  • Like
Reactions: Advh
Door de frequente problemen met 12v batterij die ik op het forum lees, is het af te raden om een frigobox op die 12v te gebruiken?
De meeste 'problemen' met de 12 V accu zijn geen accuprobleem. Ik heb een maand rondgereden met de waarschuwing dat mijn 12 V accu moet worden vervangen. Bleek een software probleem te zijn na een update. Tesla service centrum kon die mededeling op mijn scherm weer doen verdwijnen.
De 12 V accu wordt bijgeladen door de hoofdaccu. Een koelbox zou geen probleem moeten zijn, maar mogelijk hebben andere forumleden daar ervaring mee.