Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand hoe dit zit? De ene keer dat ik de auto open (2x dak key fob) klappen de spiegels uit en de andere keer weer niet (ze klappen dan pas uit zodra ik de rem indruk in de auto) Naar ik weet doe ik niks anders. Vind het handig als ze open klappen dan zie je dat de auto open is.
 
Keyfob 1 heb ik mijn profiel gekoppeld en Keyfob 2 aan dat van mijn vrouw.

Als we samen bij de auto staan en één van de twee doet de auto open, dan zou je verwachten dat hij in het profiel schiet dat de auto open doet.
Mmmm not.... Als ik hem open doen en mijn vrouw is in de buurt dat de andere Keyfob dan schiet hij random in mijn profiel of dat van mijn vrouw.
Maar dus ook andersom als mijn vrouw de deur open doet dan schiet hij ook geregeld in mijn profiel.

Nu heb ik de mazzel dat mijn vrouw 179 is en ik 183 maar als mijn vrouw het profiel in de auto zou hebben van mijn dochter dan wordt ik wellicht geplet achter het stuur...

Het lijkt erop dat hij niet kijkt naar de keyfob die de auto aanstuurt maar naar welke er daarna het eerste terug reageert als de auto op zoek gaat naar keyfobs in de omgeving.
 

Attachments

  • 11C2A8AF-7FFB-4696-A410-FD33ED808FC7.jpeg
    11C2A8AF-7FFB-4696-A410-FD33ED808FC7.jpeg
    710.9 KB · Views: 64
  • 3CB0D4FA-C976-4741-8CD6-E7DDF6339FEF.jpeg
    3CB0D4FA-C976-4741-8CD6-E7DDF6339FEF.jpeg
    711.2 KB · Views: 47
Keyfob 1 heb ik mijn profiel gekoppeld en Keyfob 2 aan dat van mijn vrouw.

Als we samen bij de auto staan en één van de twee doet de auto open, dan zou je verwachten dat hij in het profiel schiet dat de auto open doet.
Mmmm not.... Als ik hem open doen en mijn vrouw is in de buurt dat de andere Keyfob dan schiet hij random in mijn profiel of dat van mijn vrouw.
Maar dus ook andersom als mijn vrouw de deur open doet dan schiet hij ook geregeld in mijn profiel.

Nu heb ik de mazzel dat mijn vrouw 179 is en ik 183 maar als mijn vrouw het profiel in de auto zou hebben van mijn dochter dan wordt ik wellicht geplet achter het stuur...

Het lijkt erop dat hij niet kijkt naar de keyfob die de auto aanstuurt maar naar welke er daarna het eerste terug reageert als de auto op zoek gaat naar keyfobs in de omgeving.
Bij mij wordt mijn keyfob ook door zoon en dochter gebruikt, terwijl mijn profiel gekoppeld zou zijn zet ‘ie m nooit automatisch op mijn profiel.
 
Daar is toch een button voor, onder de tekst van het nummer/artiest.

Jazeker. 1 om een lijst te schuffelen, 1 om een nummer aan je favorieten toe te voegen, en 1 om je hele playlist te herhalen of bij nogmaals drukken het gespeelde nummer te herhalen.

Alle drie de knoppen staan uit. En het volgende nummer komt wel wanneer ik naar het volgende nummer druk.
Maar dus niet meer vanzelf wanneer het geluisterde nummer is afgelopen.

Werkt behoorlijk op de zenuwen kan ik geïrriteerd melden
 
Jazeker. 1 om een lijst te schuffelen, 1 om een nummer aan je favorieten toe te voegen, en 1 om je hele playlist te herhalen of bij nogmaals drukken het gespeelde nummer te herhalen.

Alle drie de knoppen staan uit. En het volgende nummer komt wel wanneer ik naar het volgende nummer druk.
Maar dus niet meer vanzelf wanneer het geluisterde nummer is afgelopen.

Werkt behoorlijk op de zenuwen kan ik geïrriteerd melden
Reboot al geprobeerd?
 
Jajajaja je hebt gelijk hoor :)
Maar nu de echt belangrijke vraag: waarom heb je met MCU2 die opties niet meer?
Lol. Wie het weet mag het zeggen; denk dat Tesla de meest wenselijke opties heeft vastgelegd zonder dat je ze nog kunt wijzigen. Kan ik elk geval niet slim laden bij Vandebron.
Ben benieuwd of @is3 deze opties wel nog heeft. Ik denk dat ik het antwoord wel weet...
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: Advh
Lol. Wie het weet mag het zeggen; denk dat Tesla de meest wenselijke opties heeft vastgelegd zonder dat je ze nog kunt wijzigen. Kan ik elk geval niet slim laden bij Vandebron.
Ben benieuwd of @is3 deze opties wel nog heeft. Ik denk dat ik het antwoord wel weet...
Je hebt inderdaad gelijk! 'Always connected' en 'energy savings' zijn er inderdaad niet meer. Zijn dan toch met een recente software update komen te vervallen. Ik weet eerlijk gezegd al vijf jaar niet anders! Je kunt in ieder geval blij zijn dat je als NewBee niet achtergesteld wordt....:D Overigens heb ik de keep climate on functie wel.......en jij niet??
IMG_2079.JPG
IMG_2077.JPG
IMG_2078.JPG
 
Je hebt inderdaad gelijk! 'Always connected' en 'energy savings' zijn er inderdaad niet meer. Zijn dan toch met een recente software update komen te vervallen. Ik weet eerlijk gezegd al vijf jaar niet anders! Je kunt in ieder geval blij zijn dat je als NewBee niet achtergesteld wordt....:D Overigens heb ik de keep climate on functie wel.......en jij niet??View attachment 314251 View attachment 314252 View attachment 314249
Dadelijk even kijken. Komt me niet bekend voor.:p