Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Na zo'n 5k km's ben ik een beetje aan het rommelen met verbruik ed. Van mijn thuisladers kan ik precies zien hoeveel ik afgenomen heb, maar kan ik ook ergens zien hoeveel ik geladen heb bij de SuperChargers?
Ik heb echt m'n best gedaan om het antwoord op dit forum te vinden, maar dat is niet gelukt. Mocht toch al ergens beantwoord zijn op dit forum; sorry daarvoor!
 
Na zo'n 5k km's ben ik een beetje aan het rommelen met verbruik ed. Van mijn thuisladers kan ik precies zien hoeveel ik afgenomen heb, maar kan ik ook ergens zien hoeveel ik geladen heb bij de SuperChargers?
Ik heb echt m'n best gedaan om het antwoord op dit forum te vinden, maar dat is niet gelukt. Mocht toch al ergens beantwoord zijn op dit forum; sorry daarvoor!
Heb ik ook op gezocht. Mijn conclusie is dat je het alleen kunt zien in het scherm als je de sessie eindigt.
 
Na zo'n 5k km's ben ik een beetje aan het rommelen met verbruik ed. Van mijn thuisladers kan ik precies zien hoeveel ik afgenomen heb, maar kan ik ook ergens zien hoeveel ik geladen heb bij de SuperChargers?
Ik heb echt m'n best gedaan om het antwoord op dit forum te vinden, maar dat is niet gelukt. Mocht toch al ergens beantwoord zijn op dit forum; sorry daarvoor!
Je kan extra programma's gebruiken zoals Teslafi, Teslalog etc.
Deze pollen de hele tijd je auto om gegevens over je ritten en laadsessies te loggen.
Het nadeel is dat je 1) je Tesla login gegevens moet invoeren om hun toegang te geven tot je auto, en 2) dat je sluipverbruik toeneemt.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Je kunt ook de tripmeters gebruiken. Die registreren ook wat je verbruik (tijdens rijden) is.
tripmeters-vakantie2018.jpg
 
  • Like
Reactions: Exiteer