Wel daar wil ik ook achter komen want als ik inplug dan verschijnt ook het blauwe licht alsof hij aan het laden is.Weet je zeker dat hij laad ? Of gewoon daar geparkeerd staat
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wel daar wil ik ook achter komen want als ik inplug dan verschijnt ook het blauwe licht alsof hij aan het laden is.Weet je zeker dat hij laad ? Of gewoon daar geparkeerd staat
Volgens mij als je boven de max snelheid rijdt neemt de cc de snelheid die je op dat moment rijdt aan, zit je eronder gaat hij naar de max toegestane snelheid.
Hou mij op de hoogte.
Ik hoop die andere model 3 eigenaar die er soms staat te laden eens te spreken over hoe hij het voor elkaar krijgt.
Aanvulling hierop; Als je bij het inschakelen cc je gas ingetrapt houd op de snelheid die je op dat moment rijdt kun je met het scrol wieltje rechts de snelheid aanpassen die je wilt rijden. Dan voet eraf. Hij schiet dan niet door naar max. snelheid
Je moet wel versnellen. Zodra je iets in het groen komt schiet hij alsnog door.Bedankt! Morgen direct eens proberen.
Vandaag de oplossing gevonden om mijn dashcam actief te krijgen.
Blijkbaar werkt de SSD niet op de splitter van mijn wirelesscharger en moet ik hem rechtstreeks inpluggen.
Zo werkt natuurlijk maar de helft van mijn chargepad.
Iemand een oplossing hiervoor?
Model 3 moet je boren om netjes een kabel van de 12V naar de wireless pad te kunnen krijgen helaas.Ik zou de wireless charger op een sigarettenadapter zetten (die kunnen ook Fast Charge doen, wat de auto niet kan) en de SSD met een eigen kabeltje in de USB poort.
SSD heeft aardig wat kruim nodig, en de USB levert maar 2.2A over 5V. Je kunt er ook geen full size Raspberry Pi op draaien (die pieken op 15W). Je probleem is dus niet zo raar - je wireless charger 'starved' de SSD omdat ze samen van ~11W rond moeten komen. De enige praktische oplossing daarvoor is een powerbank gebruiken voor je chargepad. Met een 20000mAh powerbank van 2 tientjes kun je 6 keer de gemiddelde telefoon compleet doorladen, kun je dus met normaal incidenteel gebruik van de chargepad, zeker de rechterkant, lang op vooruit.
Zie bijv. https://nl.aliexpress.com/wholesale...archText=power+bank+20000mah&switch_new_app=y
Model 3 moet je boren om netjes een kabel van de 12V naar de wireless pad te kunnen krijgen helaas.
Vandaag de oplossing gevonden om mijn dashcam actief te krijgen.
Blijkbaar werkt de SSD niet op de splitter van mijn wirelesscharger en moet ik hem rechtstreeks inpluggen.
Zo werkt natuurlijk maar de helft van mijn chargepad.
Iemand een oplossing hiervoor?
Daar zie ik idd tegenop.Model 3 moet je boren om netjes een kabel van de 12V naar de wireless pad te kunnen krijgen helaas.
Dit was het dus.let op: als het goed is komt er een dikke en een dunne kabel uit de splitter. Je met de dikke gebruiken voor de SSD, deze bevat ook data. De dunnere alleen spanning.
Daar zie ik idd tegenop.
Er staan wel wat how to filmpjes op YouTube maar het is een hele klus om het netjes te doen.
Volgens mij werkt dat toch alleen via je eigen Tesla pas?
Voor het betalen van een SuC in het buitenland zal ik mijn creditcard moet koppelen aan mijn Tesla pasje (toch?)
@Tozz Dank je voor je antwoord. Dus ik hoef geen creditcard te koppelen aan mijn account. De leasemaatschappij zal dus achteraf met mij gaan verrekenen voor de gemaakte kosten in het buitenland (voor een SuC).
Voor gewone openbare laadpalen in Nederland zal de leasepas gebruikt moeten worden, of in het buitenland, een eigen laadpas die ik zelf moet regelen.