Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Die kan toch niet open als hij in N staat?

Ik weet niet exact op welke moment de laadklep wel/niet open gaat.
Ik weet wel wat er Model3 rijders zijn waarbij de laadklep het "was-geweld" niet heeft overleeft (ging open door passerende borstels)
Ik was de auto tot op heden thuis met het handje (dus geen persoonlijke ervaring)
Ik begin dit keer wel heel vaak met ik....... ;)

Nb: er zijn veel soorten wasstraten -> soms auto in N (auto beweegt) maar ook in P (auto staat stil en borstels bewegen)
 
Bij ons ging hij af met een isofix stoeltje.

Toen ik mijn eerste auto kreeg met isofix zaten mijn kids al niet meer in een stoeltje dus ik weet niet of het werkt maar kan je niet gewoon alsnog eerst de gordel erin prikken voordat je de isofix erin zet.

Als de hond van mijn schoonzus meegaat dan gaat in één gordel de hond en de rest ook omdat hij nog wel eens iets wil verschuiven en dan gelijk de waarschuwing af gaat. Ons mijn moeder mee gaat doe ik bijv. ook de middengordel zo vast omdat ze altijd opzij gaat hangen om naarvoren te kunnen kijken...
 
Een vriend van mij heeft een s 70 gekocht uit 2015 dec. Hij kan bij SuC niet hoger dan 60kW. Hij staat niet op een gedeelde stall. Het zou toch sneller moeten gaan, Max 120 kW voor dit typen?

wat doet hij verkeerd of is er iets aan de hand?
Welke SuC was hij en hoeveel % accu had hij bij aankomst? En had hij de SuC ingesteld in de navigatie zodat de accu voorverwarmd werd?