Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Je moet iig in het menu item software de instelling geavanceerd kiezen.
Er is ergens een draadje waarin beschreven werd dat 5x tappen op geavanceerd de update liet starten. Bij mij werkte dat niet / of niet direct. De volgende dag kreeg ik daarna wel v10 en 36.1.2 binnen. Had mn LR toen al wel een week

Check. Die staat ook op geavanceerd hier. 5x tappen werkte hier ook niet.

Zal nu braaf even afwachten ;)
 
Van de week met 5 man geprobeerd en bij ons alle kwam meteen de nieuwe update op het scherm. Moeten we alle 5 wel veel toeval gehad hebben :D

Tja, in mijn app groep hebben (vier man / zes Tesla's) het ook geprobeerd en allemaal niente niets. Gezien dat de uitrol in batches gaat zou het idd toeval kunnen zijn. Volgens mij kan je dit alleen bewijzen door het omgekeerde: het werkt niet bij alle auto's, dus of er is een hele speciale selectie voor deze functie of het is idd toeval...
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Vanmorgen voor het eerst opladen plannen gebruikt maar toen ik bij de auto aankwam was hij maar to 60% opgeladen ipv de 80% waar het limiet op staat....

Hebben meer mensen dit? doe ik iets fout??
Ik had het gisteren voor het eerst geprobeerd. Toen ik 's ochtends keek stond de auto op 45% met een melding dat ik de laadpoort moest controleren. Ik zou dus liever tot 70% of 80% laden en dan in de ochtend nog 10% extra. Dan weet je zeker dat je vol bent en dat je auto warm is.
 
Okee, beginnersvraag! :oops:

Ik heb mijn telefoon gekoppeld als sleutel via BT en kan de auto bedienen met het primaire account in de app.
Ik heb een secundair account aangemaakt voor mijn vrouw en zij heeft de app geïnstalleerd.
Haar telefoon is ook gekoppeld als sleutel via BT en ze kan dus instappen en rijden. Ze kan echter niet inloggen op de app met haar accountgegevens. Dit zou handig zijn, omdat ze dan bv de auto kan ontdooien.

Doe ik iets fout? Is het de bedoeling dat alle telefoons inloggen met het primaire account?
 
Domme vraag maar niet echt duidelijk.

Zojuist bestelling geplaatst maar bij inloggen op account vragen ze adres van levering. Ik neem aan dat dit adres van garage is? Dacht dat dit automatisch ging gebeuren op postcode?
Adres van garage??

Adres van levering is je woon/werk adres. Waar je eventueel de auto geleverd wil hebben. In sommige gevallen bezorgen ze de auto.
 
  • Like
Reactions: 4playF1
Tja, in mijn app groep hebben (vier man / zes Tesla's) het ook geprobeerd en allemaal niente niets. Gezien dat de uitrol in batches gaat zou het idd toeval kunnen zijn. Volgens mij kan je dit alleen bewijzen door het omgekeerde: het werkt niet bij alle auto's, dus of er is een hele speciale selectie voor deze functie of het is idd toeval...
Tsja. Er zijn altijd uitzonderingen. Maar blijkbaar werkt het bij veel mensen. Ik had ook direct succes na lang ingedrukt houden van de knop. Eerst stond er nog dat de software up to date was. Na een paar seconden ingedrukt houden van de knop begon hij direct te downloaden. Maar als je dat plezieriger vindt, mag je het gerust toeval noemen. :)