Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Voor zover ik weet alle geluid aan/uit knoppen bekeken.

ook de instelling in het menu?

Als het geluid is ingeschakeld (zie Hoorbare feedback regelen op pagina 71), hoort u een waarschuwingssignaal tijdens het manoeuvreren. U kunt dit geluid tijdelijk uitschakelen door op de scrolltoets links op het stuur te drukken, of door op de dempknop te tikken in de linkerbenedenhoek van het parkeerhulpbeeld.

U kunt de parkeerhulp met en zonder geluidssignaal gebruiken. Om het geluid in of uit te schakelen, tikt u op Controls > Safety &
Security > Park Assist Chimes. U kunt het geluid tijdelijk uitschakelen door op de scrolltoets links op het stuur te drukken, of
door op de dempknop te tikken in de hoek van het parkeerhulpbeeld. Het geluid blijft uitgeschakeld tot u de selectiehendel in een
andere stand zet of tot u harder rijdt dan 5 mph (8 km/h).
 
ook de instelling in het menu?

Als het geluid is ingeschakeld (zie Hoorbare feedback regelen op pagina 71), hoort u een waarschuwingssignaal tijdens het manoeuvreren. U kunt dit geluid tijdelijk uitschakelen door op de scrolltoets links op het stuur te drukken, of door op de dempknop te tikken in de linkerbenedenhoek van het parkeerhulpbeeld.

U kunt de parkeerhulp met en zonder geluidssignaal gebruiken. Om het geluid in of uit te schakelen, tikt u op Controls > Safety &
Security > Park Assist Chimes. U kunt het geluid tijdelijk uitschakelen door op de scrolltoets links op het stuur te drukken, of
door op de dempknop te tikken in de hoek van het parkeerhulpbeeld. Het geluid blijft uitgeschakeld tot u de selectiehendel in een
andere stand zet of tot u harder rijdt dan 5 mph (8 km/h).
Ook deze instelling bekeken, maar helaas.
 
Ik heb ook een Duosida en heb dat nog niet meegemaakt. Ik heb zo'n plastic beugel van een paar euro aan de muur hangen waar ik hem in kan klikken na gebruik.
Je hebt het nog niet meegemaakt omdat je een beugel hebt en de stekkers niet aan de kabel omlaag hebt laten hangen. Zit er bij jouw ook een gaatje in de stekkers? Of heb jij misschien andere dan ik?

Wat ik m.n. slecht vond is het ontbreken van een afdichting op de naad waar de twee helften van de behuizing elkaar ontmoeten. Ook de kabelwartel heeft een iele draad, waardoor hij makkelijk doldraait.

Die beugel heb ik nu trouwens ook. En een afdakje.
 
Je hebt het nog niet meegemaakt omdat je een beugel hebt en de stekkers niet aan de kabel omlaag hebt laten hangen. Zit er bij jouw ook een gaatje in de stekkers? Of heb jij misschien andere dan ik?

Wat ik m.n. slecht vond is het ontbreken van een afdichting op de naad waar de twee helften van de behuizing elkaar ontmoeten. Ook de kabelwartel heeft een iele draad, waardoor hij makkelijk doldraait.

Die beugel heb ik nu trouwens ook. En een afdakje.
De beugel hangt onder de houder van de kabel wat ook nog iets kan schelen.

Inmiddels is de Duosida kort geleden aangepast met 2 nieuwe plastic schalen waar het Tesla knopje in zit zodat ik hem makkelijker kan ontkoppelen. De stekker zelf kon ik houden. Hierdoor kan ik niet meer zien of er een gaatje in zat, maar ik dacht van niet.
 
Vraagje, Sinds 2 weken heb ik nu een model 3 en wat mij opvalt aan de detectie van auto's om mij heen is dat de afstand van mijn auto tot een andere auto veel groter is weergegeven op het scherm dan het in werkelijkheid is.

Hebben meer mensen dit? is dit gewoon visueel of denkt hij dat de auto verder weg is?
Ik heb trouwens alleen autopilot geen fsd.
 
Vraagje, Sinds 2 weken heb ik nu een model 3 en wat mij opvalt aan de detectie van auto's om mij heen is dat de afstand van mijn auto tot een andere auto veel groter is weergegeven op het scherm dan het in werkelijkheid is.

Hebben meer mensen dit? is dit gewoon visueel of denkt hij dat de auto verder weg is?
Ik heb trouwens alleen autopilot geen fsd.

Waarschijnlijk alleen een visueel effect op het scherm. Er zit vertraging in de visualisatie. Tegemoet komende auto’s worden ook naast de mijne getoond als ze feitelijk al voorbij zijn. Gelukkig lijkt de TACC/AP er geen last van te hebben.
Wat ik wel leuk vind is dat-ie ook auto’s en zelfs motoren en fietsers ziet die vóór mijn voorganger rijden alsof hij door je voorganger heenkijkt.
 
Gisteren de wagen gaan ophalen in Aartselaar. Prima service. Achteraf heb ik de volgende puntjes opgemerkt:

* Telefoneren is een kleine "ramp", die valt constant uit. (heb net de laatste software erop gezet dus ik zal zien of dit iets heeft verbeterd)
* Ruitensproeier werkt niet. Heb geen melding van de vloeistof maar dit moet ik nog even checken.
* Panel gapje, maar stoort mij niet echt dus ja...

Ik zal maar een service request inschieten voor de ruitewisser. Iemand een oplossing voor de telefoon issue? Ik heb het vermoeden dat die LTE niet heel sterk is dus ligt misschien aan provider?
 
Gisteren de wagen gaan ophalen in Aartselaar. Prima service. Achteraf heb ik de volgende puntjes opgemerkt:

* Telefoneren is een kleine "ramp", die valt constant uit. (heb net de laatste software erop gezet dus ik zal zien of dit iets heeft verbeterd)

Ik zal maar een service request inschieten voor de ruitewisser. Iemand een oplossing voor de telefoon issue? Ik heb het vermoeden dat die LTE niet heel sterk is dus ligt misschien aan provider?
Misschien een reboot doen, maar dan zou ik verwachten dat de update het ook heeft opgelost.

Wat is er met je ruitenwisser?