You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt het prosumententarief. Google maar eens op die term en je weet perfect wat je jaarlijks zal moeten betalen, omdat je zonnepanelen hebt die je aan het net koppelt. Dat bedrag hangt af van de intercommunale waar je aan vast zit en van het AC-vermogen van je omvormers.
Daarnaast heb je een vast jaarlijks bedrag voor de meter. Dat bedrag hangt af van je leverancier en van de formule die je kiest.
En dan heb je je nettoverbruik waarvoor je normaal betaalt, opnieuw volgens de gekozen leverancier/formule. Heb je een negatief verbruik, dus netto levering aan het net, dan krijg je daar niets voor.
Opgelet indien je een dag- en een nachtteller hebt: die worden afzonderlijk afgerekend. Dus een netto levering aan het net op de dagteller compenseert je verbruik in de daluren niet. Om die reden hebben wij onze dubbele teller laten vervangen door een enkelvoudige.
Aangezien het laden vooral 's nachts zal gebeuren is een dubbele teller dus geen voordeel in België als ik het goed begrijp?
Heb je al iemand? Kan morgen wel eens passeren.Is er iemand in de buurt van Galmaarden, Geraardsbergen, Ninove die eens wil komen testen of mijn laadpunt werkt?
Ja, voor €200,- meer krijg je er een Tesla laadstation bij.Mijn laadkabel van mijn Carplug is kapot. Kan ik die ergens laten nazien,cq herstellen? Ik gebruik die enkel thuis. Electrabel herstelt niet maar verkoopt er een aan 309€ (6 meter, 3 fasig, 32 A). Maar er zijn allicht betere te koop?
Mijn laadkabel van mijn Carplug is kapot. Kan ik die ergens laten nazien,cq herstellen? Ik gebruik die enkel thuis. Electrabel herstelt niet maar verkoopt er een aan 309€ (6 meter, 3 fasig, 32 A). Maar er zijn allicht betere te koop?
Op vanroey.be: "uw mening is belangrijk voor ons" ...De bestuurder van de grijze focus zit in de ICT dus die moet het concept EV toch wel kennen...
Ondertussen al antwoord gekregen..... ze vonden het ook niet kunnen en gingen de bestuurder erop aanspreken!Op vanroey.be: "uw mening is belangrijk voor ons" ...
Heb ze mijn mening gegeven...
Wie spreekt er de parkeerwachter aan?!ondertussen in Zaventem... 4 Non-Tesla's??? What's happening!!
Begint ingewikkeld te worden daar in Zaventem! Wat VDV bedoelt met dit (denk ik nieuwe) bord is me eigenlijk niet duidelijk: dat je de eerste twee charger-plaatsen (waar op het bord "P" staat, in tegenstelling tot de zes anderen, waar alleen een 'laad-icoon' prijkt - zie onderste foto) wél mag ICE'n, maar voor 40 minuten max (of zo)? . Of dat EVs andere dan Tesla's op die eerste twee plaatsen mogen laden? (kan technisch toch niet, vandaag?). Of zegt dit iets over een toekomstig openstellen van het SuC-netwerk voor andere merken?Ja, dat werkt natuurlijk niet, als er een ICE staat is de drempel al vele malen lager voor de volgende...