Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
leuk dat je hier terecht kan en op begrip kan rekenen.
Want thuis en in mijn vriendenkring, verklaren ze me voor gek:smile:

Xfrank, pure jaloezie van de omgeving, want als zij de muur en plafond wit maken, dan is ie met die uitlaatgassen binnen 6 maanden vuil. En dat zal met de Tesla niet gebeuren.

Top uitvoering van de garage. Lijkt bijna een dependance van de Tesla factory. Heb je het logo ook op je garagedeur gemaakt? Of is dat een stap te ver. Ik ga binnenkort mijn garagedeur antraciet laten schilderen ivm de stijl van mij hele huis. Maar zit erover te twijfelen of ik wellicht een Tesla T laat maken in het wit. Gewoon als sticker, zodat ie ook schoon te houden is, omdat de regen op mijn garagedeur staat. Na jouw garage durf ik het eigenlijk niet, want zo mooi wordt het niet. De garage kan ook fungeren als een leuke Tesla meeting spot ;-)

- - - Updated - - -

Xfrank, pure jaloezie van de omgeving, want als zij de muur en plafond wit maken, dan is ie met die uitlaatgassen binnen 6 maanden vuil. En dat zal met de Tesla niet gebeuren.

Top uitvoering van de garage. Lijkt bijna een dependance van de Tesla factory. Heb je het logo ook op je garagedeur gemaakt? Of is dat een stap te ver. Ik ga binnenkort mijn garagedeur antraciet laten schilderen ivm de stijl van mij hele huis. Maar zit erover te twijfelen of ik wellicht een Tesla T laat maken in het wit. Gewoon als sticker, zodat ie ook schoon te houden is, omdat de regen op mijn garagedeur staat. Na jouw garage durf ik het eigenlijk niet, want zo mooi wordt het niet. De garage kan ook fungeren als een leuke Tesla meeting spot ;-)

Heb jij eventueel het logo als digitaal bestand voor een stickerbedrijf?
 
Last edited:
Xfrank, pure jaloezie van de omgeving, want als zij de muur en plafond wit maken, dan is ie met die uitlaatgassen binnen 6 maanden vuil. En dat zal met de Tesla niet gebeuren.

Top uitvoering van de garage. Lijkt bijna een dependance van de Tesla factory. Heb je het logo ook op je garagedeur gemaakt? Of is dat een stap te ver. Ik ga binnenkort mijn garagedeur antraciet laten schilderen ivm de stijl van mij hele huis. Maar zit erover te twijfelen of ik wellicht een Tesla T laat maken in het wit. Gewoon als sticker, zodat ie ook schoon te houden is, omdat de regen op mijn garagedeur staat. Na jouw garage durf ik het eigenlijk niet, want zo mooi wordt het niet. De garage kan ook fungeren als een leuke Tesla meeting spot ;-)

- - - Updated - - -



Heb jij eventueel het logo als digitaal bestand voor een stickerbedrijf?

aan de buitenkant komt het logo niet. Niet iedereen moet van ver kunnen zien waar hij staat hé.
mijn echtgenote ziet het ook wel zitten om feestjes te organiseren in de vernieuwde garage.

ik heb het logo over getekend in Illustrator (vectorieel bestand) zodat je het kan vergroten of verkleinen zonder kwaliteitsverlies
bij mij zijn het ook rode uitgeplotte stickers op witte aluminium deuren.
ik stuur je het logo per pm
 
aan de buitenkant komt het logo niet. Niet iedereen moet van ver kunnen zien waar hij staat hé.
mijn echtgenote ziet het ook wel zitten om feestjes te organiseren in de vernieuwde garage.

ik heb het logo over getekend in Illustrator (vectorieel bestand) zodat je het kan vergroten of verkleinen zonder kwaliteitsverlies
bij mij zijn het ook rode uitgeplotte stickers op witte aluminium deuren.
ik stuur je het logo per pm

Xfrank, wat moeten wij ook zonder jou? Jij met je graphics en widodh met zijn kennis van opladen... Top voor het bestand, moet thuis effe mijn vrouw zo gek krijgen dat ze het wil. Mijn garage is minder goed te zien vanaf de straat.
 
aan de buitenkant komt het logo niet. Niet iedereen moet van ver kunnen zien waar hij staat hé.
mijn echtgenote ziet het ook wel zitten om feestjes te organiseren in de vernieuwde garage.

ik heb het logo over getekend in Illustrator (vectorieel bestand) zodat je het kan vergroten of verkleinen zonder kwaliteitsverlies
bij mij zijn het ook rode uitgeplotte stickers op witte aluminium deuren.
ik stuur je het logo per pm

Frank, kan je me het logo ook doorsturen?
Alvast bedankt.

Prachtige garage! Heb je laadstation voorzien?
 
Xfrank, wat moeten wij ook zonder jou? Jij met je graphics en widodh met zijn kennis van opladen... .

vergeet onze LUCKY LUCKE niet! met zijn webshop

- - - Updated - - -

Frank, kan je me het logo ook doorsturen?
Alvast bedankt.

Prachtige garage! Heb je laadstation voorzien?

heb je een pm gestuurd. voorlopig komt er een gewone rode stekker aan de muur 400v 16A

- - - Updated - - -

Geen probleem Frank,
ik denk dat er veel forumleden zijn die er geen bezwaar hebben dat je je hobby in hun garage komt beoefenen.

Ik woon niet zo ver, en heb een dubbele garage. Plaats zat dus als je je kunsten nog eens wil tonen :wink::wink:

nee, bedankt voor het aanbod.
ik heb reeds een volledige verbouwing en een nieuwbouw achter de rug. de garage is het laatste "groot" verbouwingsproject dat ik nog doe. zelfs tegen mijn dochter heb ik al gezegd dat ik dit nie meer doe.
ik zit nu voor mijn tweede week bij de osteopaat omdat mijn nek en rug volledig vast zit van de werken.:wink:
 
Frank kun je mij het logo ook doorsturen? Alvast bedankt,


Kun je ook een sticker maken me logo en de volgende tekst?

Logo

Tesla
Charging
Only

Dan kan ik hier een bordje van maken voor bij mijn e-laad paal en ook op 1 zijde in het klein plakken

Alvast bedankt,
 
door de aanpassingen voor Europa zijn de ontwikkelingen van de software in de auto wat vertraagd. Maar binnenkort komt er:
- valet mode
- north up voor maps
- pre cached tiles (kaart herlaadt sneller)
- tethering via je telefoon (als die een snellere (4G) verbinding heeft kan dat handig zijn
- connectie via wifi (handig voor updates thuis)
 
door de aanpassingen voor Europa zijn de ontwikkelingen van de software in de auto wat vertraagd. Maar binnenkort komt er:
- valet mode
- north up voor maps
- pre cached tiles (kaart herlaadt sneller)
- tethering via je telefoon (als die een snellere (4G) verbinding heeft kan dat handig zijn
- connectie via wifi (handig voor updates thuis)

in vino veritas...

Grootste bekommernis nu is productie-volumes. Belangrijkste hinderpaal momenteel is de supply van de batterijen. En dit zou nog enige tijd duren. (Elon Musk op Teslive)
 
Last edited:
Dan ga je milieuschade kwantificeren en dat is natuurlijk zo subjectief als wat. Als er al milieuschade is, want daar is men het ook niet over eens.
p

image.jpg
 
Ik ben nu ruim een weekje op vakantie in de VS, en heb zelden een werkende internet verbinding. Ik heb het forum dus al dagen niet gevolgd en heb net even heel snel door wat pagina's gebrowsed. Frank, klasse die garage!
Maar ik zag wat mensen over hun VIN en over het wel of niet confirmed hebben, en ik heb dus even snel ingelogd op MyTesla. Daar is inderdaad e.e.a. veranderd. Er wordt mij om een rijbewijs gevraagd (huh?) en er staat dat mijn winterbanden naar mijn huisadres worden gestuurd. Ik ben helemaal los...