Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
't ja... de duivel(s) (lees alles wat met klassieke auto industrie te maken heeft + olie boeren) in het wijwater verhaal hé!
Alles is goed om de e-auto tegen te houden en te kelderen...
Tuurlijk zijn batterijen milieu belastend... maar dat is alle menselijke activiteit...
Moeten we terug naar paard en kar???
De klassieke auto industrie hoor niet graag hoe zwaar belastend zij dan wel zijn... moesten we dat olie potje maar eens open trekken... :biggrin:

- - - Updated - - -

@Xfrank Wow wow! Tof!
Echt profi! Proficiat!
Mijn kinderkamer is ook klaar... en wachtende... maar niet zo profi.... Kom jij tussendoor mijn garage deur misschien ook een "couche-ke" verf geven??? :biggrin:
 
Is toch alleen voor als je bijv. google maps navi gebruikt.
Ik had begrepen dat bij het Tech Package je "on board" kaarten kreeg (incl. 7 jaar gratis updates)
We'll see.
volgens mij is de google map op het centrale scherm gescheiden van de (als onderdeel van tech pakket geleverde) turn-by-turn navigatie op het scherm naast de snelheidsmeter.
Dan is precaching dus ook voor tech pakket handig: sneller door google maps schuiven.
 
volgens mij is de google map op het centrale scherm gescheiden van de (als onderdeel van tech pakket geleverde) turn-by-turn navigatie op het scherm naast de snelheidsmeter.
Dan is precaching dus ook voor tech pakket handig: sneller door google maps schuiven.
Ah, zo.
Terugdenkende aan alle filmpjes zal dat vast zo zijn.
Jammer, maar wel prettig als dat wat soepeler gaat.

- - - Updated - - -

Nou wil ze ook schuifdeuren voor de rekken in de garage :(
Als dat dan met Tesla logo en al mag zijn, zit jij toch in de goede hoek :wink:
 
na tientallen avonden en weekends werk is de Tesla Store "Waasmunster" alias de kinderkamer bijna klaar. Nog een weekje werk denk ik.
Vandaag de schuifdeuren geplaatst en muren en plafond geschilderd. Een uitgebreide reportage volg nog.

View attachment 25570

ja, ik weet het. !Die werktafel moet vervangen worden:wink:

zo was het!

Whoa Frank nice...
Heb je wel rekening gehouden met de hoogte ivm de Model X?:tongue:
 
Vandaag op het circuit van Mugello in Toscane tijdens het horen en zien van 15000rpm gillende 3,5 liter V8 motoren bedacht ik me dat elektrisch racen straks toch anders is. Het kippenvel op mijn armen toonde aan dat de Petrolhead in mij nog springlevend is....

En ik mag mee naar een voetbalwedstrijd?
Have fun! ;-)

- - - Updated - - -

@PeterSZ en andere Pertrolheads: er is een kans dat de eerste aflevering in het vorstelijke Baarn plaatsvindt. Zoals beloofd, een feestje. Natuurlijk weet ik niet OF het zo zal zijn maar ik heb mijn maatregelen genomen: maagdelijk asfalt dat schreeuwt om rubberstrepen van onze langverwachte Model S. Hier, recht voor mijn deur! Wie maakt de eerste donut?

foto.JPG
 
En ik mag mee naar een voetbalwedstrijd?
Have fun! ;-)

- - - Updated - - -

@PeterSZ en andere Pertrolheads: er is een kans dat de eerste aflevering in het vorstelijke Baarn plaatsvindt. Zoals beloofd, een feestje. Natuurlijk weet ik niet OF het zo zal zijn maar ik heb mijn maatregelen genomen: maagdelijk asfalt dat schreeuwt om rubberstrepen van onze langverwachte Model S. Hier, recht voor mijn deur! Wie maakt de eerste donut?

View attachment 25612

Wiebe, we kunnen een (race) feestje beter hier doen, we hebben een mooi industrieterrein 2 jaar oud alleen rechte straten en na 20.00 uur kun je er alleen op met een pasje of afspraak. Word met hekken afgesloten! Heerlijk