Ja dat heb ik opzettelijk maar genegeerd om geen dubbele discussie uit te lokken...En die leveren, volgens hun website, energie terug aan het net als kW/h. Geen idee of het snelle-interventie-team van onze eenhedenpolitie uitrukken moet
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat heb ik opzettelijk maar genegeerd om geen dubbele discussie uit te lokken...En die leveren, volgens hun website, energie terug aan het net als kW/h. Geen idee of het snelle-interventie-team van onze eenhedenpolitie uitrukken moet
Heeft iemand hier ervaring mee: Powerstar Benelux
Lijkt me op het eerste gezicht een broodje aap, maar er zijn op dit forum mensen die er véél meer verstand van hebben!
Kan zoiets, of inderdaad boerenbedrog?
Precies. Alleen in het geval wanneer je verliezen direct gekoppeld zijn met de hoogte van de netspanning zal het verlies misschien afnemen (en de vraag is of dat meer afneemt dan de verliezen in hun apparaat toevoegen). Bij koelsystemen lijkt me dat niet aan de orde.Ze schermen op de site met referenties in de horeca, vandaar dat ik waarschijnlijk ook benadert ben.
Nou hebben wij vrijwel alleen nog led verlichting, de grote stroomverbruikers zijn hoogstwaarschijnlijk alle koelingen en als ik jouw verhaal goed begrijp zullen die er gewoon wat langer over doen om hun temperatuur te bereiken? In dat geval lijkt het vrij zinloos.
Het zal geen echte trafo zijn zoals in de plaatjes maar een soort van schakelende voeding die van 240V +- 10% ingangspanning 210V uit maakt...En Sinterklaas bestaat !!
Jongens, wat ik hier allemaal zie !!
We gaan er niet veel woorden aan vuil maken, maar een transfo die zoiets kan, moet toch eentje zijn met een houten kern.
Tot zover.
Ik pak vast de popcorn!Jongens, zouden jullie dit onderzoeksteam willen helpen door je te laten interviewen over V2G?
View attachment 173283
View attachment 173272
Dat wordt een pittig gesprek....Jongens, zouden jullie dit onderzoeksteam willen helpen door je te laten interviewen over V2G?
Nieuw oplaadpunt Oudenaarde (N60) - Gratis laden voor restaurantbezoekers (interessante/lekkere daglunch - 14,5€)
Nice! Hoop dat er meer het voorbeeld zullen volgen.
En een slimme keuze om geen Destination Charger te nemen, want dan zit je straks met Tesla only laadpunten, hetgeen averechts kan werken bij klanten met EV maar zonder Tesla. (Tenzij je voldoende parkeerplaatsen hebt, dan kan beide natuurlijk.)
Doet er me aan denken dat DeC een leuke afkorting is voor de destinationcharger.
DonderdagavondEetClub is mijn eerste associatie...
Volgens Chargemap.com zouden er wel enkele van 22kW staan.Dit weekend overnacht in M Hotel in Genk. Even aan de balie gevraagd of er in de buurt een oplaadpunt was. Maar die mens was nogal overtuigd dat er in héél Genk geen enkel oplaadpunt was
Op de late avond toch maar even Plugshare gechecked en blijkt dat er in de shopping over het hotel een oplaadpunt moet staan
Geen zin meer om laat op de avond de wagen nog even te verzetten, maar dan 's ochtends even op onderzoek gegaan. Achteraan de parking op 1ste verdiep staan een 10-tal chargers. 'Bumblebee' even gaan halen en hem aan de charger gehangen, parking is betalend, chargen gratis via Type 2 kabel. Helaas maar aan de snelheid van een gewoon stopcontact (15 km/u). Als men mij de avond voordien aan het hotel even deftig had geinformeerd had ik hem er daar 's avonds kunnen zetten en was hij bij vertrek weer volgeladen. Nu nog even moet langs rijden via SuC Urmond.
Charger is hier te vinden: Shopping 1 Parking | Genk, Vlaams Gewest | Electric Car Charging Station | PlugShare
Heb er zelf een paar foto's op geplaatst.
Zat er geen stopcontact naast je nachtkastje?Dit weekend overnacht in M Hotel in Genk. Even aan de balie gevraagd of er in de buurt een oplaadpunt was. Maar die mens was nogal overtuigd dat er in héél Genk geen enkel oplaadpunt was.