Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Stroom moet er even af, omdat er 4 extra tijdelijke stallen bij kwamen.

Waar kun je beter avond eten ? Lille of Gent ? en heb ik het niet over McD of KFC
Stroom moet er even af, omdat er 4 extra tijdelijke stallen bij kwamen.

Waar kun je beter avond eten ? Lille of Gent ? en heb ik het niet over McD of KFC

Klopt. Er zijn nu 12 stalls available.

Voor eten bij een SuC zou ik Gent verkiezen. Brasserie D-Lys. Let op niet open in weekend.
 
Parking Stadhuis in Knokke. 2 EV plekken.
Heel de dag bezet door een Volvo XC90 hybride en een Porsche 911 van +20 jaar...
Ik denk dat in zulke parkings meerdere normale stopcontacten om te laden beter zouden zijn dan 1 of 2 11KW laadstations. Je staat daar meestal toch vele uren.

De 4 laadplekken op de lippenslaan zelf waren wel netjes vrij. In de namiddag stond daar een X te laden.
 
Slechts de backend. Oftewel ze hebben een flinke netaansluiting.
Dat kabeltje ziet er een beetje dun uit om er 350kw doorheen te jagen.

Klopt, maar omdat het 800 Volt is hoeft de kabel niet zoveel dikker te zijn als de SuC kabels nu zijn. Immers hebben ze aan 437,5 Ampère genoeg :eek::eek::eek:. Je schijnt daar nu al tot 150 kW te kunnen laden, dus als iemand in de buurt is...
 
De BlueCorner laadpaal aan de kust in Nieuwpoort lijkt van de kaart te zijn verdwenen.
Weet iemand wat daar aan de hand is?

Inmiddels heeft BlueCorner toch gereageerd, altijd handig als je je eigen vraag kunt beantwoorden :)

Beste,

Inderdaad, wegens werkzaamheden zijn deze laadpunten tijdelijk verwijderd.
Wij weten echter niet tot wanneer.
Ik wil u graag meedelen dat (vermoedelijk) nog deze week 2 publieke laadpunten worden geïnstalleerd te

Parking Promenade
Dienstweg Havengeul 12 A
8620 Nieuwpoort

Mocht u nog vragen hebben, laat me zeker weten,

Met vriendelijke groet,

Nele Keymeulen

Supervisor Customer Services
Rijnkaai 37 – 2000 Antwerpen
+32 (0)3 337 38 30
www.bluecorner.be
 
Kijk - Shell is zo te zien begonnen met de uitrol van haar laadpunten. Breukelen - A2. Wel verloopstekker meenemen - de UMC kan er zo aan.
Had geen tijd vandaag - lijkt me wel leuk om er'm voor de lol eens zo maar aan te hangen -;)

IMG_6981.jpg
 
Inmiddels heeft BlueCorner toch gereageerd, altijd handig als je je eigen vraag kunt beantwoorden :)

Paal is inderdaad weggenomen, ze zijn de straat helemaal aan het her-inrichten ( zoals ze dat zo mooi noemen… ).
Een deel van de parkeerzones zijn opgeofferd aan een bredere wandelpromenade.
Net om de hoek aan de havengeul hebben ze ook de parking vernieuwd, grote kans dat ze de laadpalen daar gaan plaatsen.
Zou ook kloppen met het opgegeven adres is je antwoordmail… .
 
  • Informative
Reactions: redevries