Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien helpt deze tweet van Elon vandaag... ;)
The coronavirus panic is dumb
Elon Musk on Twitter
En nu een tweet waarom Elon dit vindt.
Virality of C19 is overstated due to conflating diagnosis date with contraction date & over-extrapolating exponential growth, which is never what happens in reality. Keep extrapolating & virus will exceed mass of known universe!
Elon Musk on Twitter
 
Een slechte dag voor Tesla maar ook voor Greta Thunberg & Co. een olieprijs van 30 dollar maakt olie weer eens goedkoper dan flessenwater in Saudi.​
Het perverse effect van een dalende olievraag, en Rusland die niet mee wil in het aanbod kunstmatig te beperken om de prijzen te beïnvloeden.

In se dus niet zo erg voor Greta en co.

Er gaat een moment komen dat olie en kolen spotgoedkoop zullen worden, net voor ze terug duurder worden omdat er geen productie meer van is.
 
Sodeju, net wanneer je denkt dat de bonusaanbieding in de aandelen voorbij is, gooien de olieboeren er nog een schepje bovenop.
TSLA voor ca. $600. Dat kan ik niet zomaar laten gaan.
Misschien zo meteen toch maar weer wat aanschaffen met een beperkte hefboom...
 
Koers reageert wel erg heftig... Veel heftiger dan de indices. Ik vind dit niet leuk. Ik had last van FOMO toen ze boven de 900 stonden... Ik weet dat het wel weer goed komt, maar ik moet niet teveel kijken... Slecht voor mijn hart....:cool:
 
Shares of solar power companies tumbled in premarket trade Monday, as crude prices fell more than 22% amid a price war between Saudi Arabia and Russia. Solar stocks typically fall with crude price declines, as cheap oil makes the technology look less appealing. Electric car maker Tesla Inc. shares were also lower, down 14% at last check, while its Chinese rival Nio Inc. was down 16%. Among solar stocks, Enphase Energy Inc. was down 14%, Vivint Solar was down 12%, Canadian Solar Inc. was down 11% and JinkoSolar Holding Co. Ltd. was down 10%. First Solar Inc. and SolarEdge Technologies Inc. were down 10%, Sunrun Inc. was down 9.6%.
 
Sodeju, net wanneer je denkt dat de bonusaanbieding in de aandelen voorbij is, gooien de olieboeren er nog een schepje bovenop.
TSLA voor ca. $600. Dat kan ik niet zomaar laten gaan.
Misschien zo meteen toch maar weer wat aanschaffen met een beperkte hefboom...
Het zijn TurboXL $ 401,75 geworden. Lagere hefboom zag ik niet. Betaalde er toch nog € 2,19 per stuk voor, bij een koers van het aandeel rond de $ 635. Bodemvissen is een niet te onderschatten vaardigheid, blijkt maar weer eens. NB: de momenteel beschikbare turbo’s hebben een ratio van 100 (stuks turbo per gefinancierd aandeel).
[OT] Alphabet op $ 1.246 kon ik ook niet weerstaan. [/OT]