Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Oké, 900 in nog een paar uur in plaats van dagen mag ook, dan zou mijn hele voorspelling t/m vandaag kloppen (alleen de vroege 850 en daarboven had ik niet gedacht de afgelopen dagen. Nu maar hopen dat de rest ook klopt, 1000 op 3 januari en 1200 na de jaarcijfers. Ik denk dat als de gisteren aangekondigde 0-deliveries in Austin en Berlin in Q4 kloppen (en ik denk dat dat zo is, niet omdat ze niet kunnen, maar omdat dat een enorme deuk in de cijfers gaat opleveren als je ook de aan productie gerelateerde kosten van die fabrieken al in het vierde kwartaal moet nemen en dat wil je niet voor een paar geleverde auto's*) we toch nog een kwartaal langer moeten wachten.
* Amerikaanse boekhoudregels bepalen dat je alle directe en indirecte kosten altijd moet toerekenen aan de omzet vanaf het moment dat er opbrengst is.
Dus ik denk dat ze alle Q4 productie van Austin en Berlin (Grünheide) stacken en leveren vanaf 1 januari 2022(op zondag!)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas
**:cool:********BAMMMMM*********:cool:**

Schermafbeelding 2021-10-21 om 16.49.03.png


**🖕BYE BYE to all of you SHORTERS!!💪**


En GEEN Gap-up vandaag, dus gaan we nu echt flink door de 900 omhoog dan blijven we er ook grosso modo boven (macro dip voorbehouden).
Hoogste koers rechtsonder High 900