Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb liever een grote boost over een paar jaar, vlak voordat ik verkoop (tot die tijd met korting bijkopen...:p)

Die boost zou er kunnen komen als Tesla weer gaat splitsen. Maar dan moeten we eerst denk naar een koers tussen de 1000-1500 voor een splitsing van 1:5 En dan twee jaar wachten tot die weer op de 1000 staan <big grin> Ik reken mij graag rijk..
 
Wordt hard gevochten vandaag en de MM lijken kracht te kort te komen.
6280A097-462C-4D0B-8F87-887926D11FD0.jpeg
 
Normaal is een stijging in aandelenprijs in combinatie met een afnemend volume eerder negatief en een reden om waakzaam te zijn.
Maar omdat het volume het aantal verhandelde aandelen weergeeft wordt de afname in volume in dit geval veroorzaakt door de enorm toegenomen prijs per aandeel. Uitgedrukt in dollars is er van een afnemend volume geen sprake.
 
  • Informative
Reactions: ebullio
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat mensen nu even stil zitten en hopen op nog een kleine stijging en dan massaal winst gaan nemen.
Ik gok ergens richting de 900. Maar het blijft speculeren natuurlijk.

Vermoed ik ook... Ik heb ook deel tegen 900 in de verkoop. Zodra dat verkocht is, gaat de koopopdracht voor ergens tussen de 850 en 860 er weer in...
 
Het kan alle kanten uit, maar met een lager volume zijn gekke sprongen ook weer moeilijk uit te lokken, en ook weer niet. Is het een lager volume omdat iedereen zich ingekocht heeft en degene die de boot gemist hebben, een squeeze kunnen veroorzaken als ze toch nog willen inkopen? Of is het volume zo laag omdat iedereen zich al ingekocht heeft en men wacht tot de eerste zijn winst wil nemen om een fire sale te doen? :D

De zon schijnt morgen, maar het kan ook regenen en sneeuwen, met mogelijke temperaturen tussen 23º en -5º, met windstille momenten maar ook stevige windstoten.
 
  • Like
Reactions: zkpq
Vermoed ik ook... Ik heb ook deel tegen 900 in de verkoop. Zodra dat verkocht is, gaat de koopopdracht voor ergens tussen de 850 en 860 er weer in...
Heb je een call optie geschreven voor 900?
Die doen voor komende vrijdag de 22e okt. >5,00 dollar en volgende week de 29e okt. bijna 10,00 dollar. Als je ze toch kwijt wilt voor die prijs 🤔 En daarna een put schrijven voor expiratieprijs 860 als je ze voor die prijs wel weer wilt kopen...

Benieuwd wat het gaat worden....
 
Last edited:
Heb je een call optie geschreven voor 900?
Die doen voor komende vrijdag de 22e okt. >5,00 dollar en volgende week de 29e okt. bijna 10,00 dollar. Als je ze toch kwijt wilt voor die prijs 🤔 En daarna een put schrijven voor expiratieprijs 860 als je ze voor die prijs wel weer wilt kopen...
Ik ben met opties (tijd) en turbo's (limiet) een paar maal onderuit gegaan. Ik hou het nu even simpel :cool:
 
  • Like
Reactions: Klaas