Nasdaq turboshorts nu al meermalen doorgerold naar hogere hefboom (telkens iets onder de 20!) .
15.000 is de volgende steun, daarna pas weer 14.141 en (duikend onder de 200day MA van tegen die tijd 14.500) EN mocht ook die het niet houden dan is 13.063 de volgende. Afhankelijk van tapering/rentenieuws van de FED morgen (ik denk zelf eerlijk gezegd dat ze het nog even met rust laten met als argumentatie de remmende werking van Omikron, want de trend is immers dat ieder excuus om niet te handelen gerechtvaardigd is) komt bovenstaand scenario in beeld. Morgenavond weten we meer maar dan heb ik even geen turbo's Nasdaq, want Powell is tot dusverre weliswaar voorspelbaar en geruchten zijn sterk dat hij het tot februari aanziet. (Dan zouden we net weer een Tesla ATH gehad hebben.)
Ik daytrade de turbo's (d.w.z. uiterlijk bij sluiten van de Nasdaq ben ik ze kwijt). Morgenavond zal ik op de golf (omhoog of omlaag) waarschijnlijk wel een trade met overnachting aandurven, zeker als de Nasdaq verder blijft dalen op ongunstig FED-nieuws. Dan gaan we die 14.141 deze maand echt testen en koop ik morgenavond daarop anticiperend nieuwe turboshorts met een hoge hefboom.
(weet iemand hoe laat het nieuws van de FED zal komen?)
Wat Tesla betreft zien we dat die uitbodemt. Ik hoop (indachtig
@ebullio's en mijn opmerkingen) op een dip zodat iedereen nog een mooie koopkans heeft. Ik zou dan wachten op het FED-nieuws van morgen en als daarop de Nasdaq omhoog knalt direct kopen.
Voor mij geldt dat ik in dat geval direct turbolongs Tesla ga inslaan.
Vanaf volgend jaar ga ik stoppen met turbo's en in rustiger vaarwater met opties aan de slag (20% OTM calls schrijven en doorrollen of ATM puts schrijven voor 2023 en een heel jaar lekker niks doen, maar moet de voorwaarden van Lynx nog bekijken of dat qua margin kan).