You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet slecht om toch ook eens stil te staan bij het feit dat het hier vooral één grote echokamer is waarin telkens de grootste Tesla-bulls worden aangehaald. De boodschap hier is natuurlijk dat Tesla alleen kan stijgen...Er zit ook gewoon heel veel angst in de markt en waarschijnlijk veel kleine beleggers in Tesla.
Ongeacht of er een bubbel gaat knappen tegen de huidig prijs kan je gerust 5 jaar 100K in Tesla stoppen.
Op de hele korte termijn kan het best naar 50% gaan. Alleen over 10 jaar moet het wel gek gaan als het niet 5x is van wat het nu is en 10x plus zou ook zomaar kunnen.Niet slecht om toch ook eens stil te staan bij het feit dat het hier vooral één grote echokamer is waarin telkens de grootste Tesla-bulls worden aangehaald. De boodschap hier is natuurlijk dat Tesla alleen kan stijgen...
... alleen kan stijgen...
...stijgen
Nou, geef dan eens een goeie reden waarom het aandeel pre-market nog eens 5% is kwijt geraakt?Niet slecht om toch ook eens stil te staan bij het feit dat het hier vooral één grote echokamer is waarin telkens de grootste Tesla-bulls worden aangehaald. De boodschap hier is natuurlijk dat Tesla alleen kan stijgen...
... alleen kan stijgen...
...stijgen
En daar heeft Tesla last van ?Amerika - Rusland (en niet voetbal)
Vanaf 750,- koop ik bij. Indien de Nasdaq echt zo zwaar zou doorzakken als voorspeld/gevreesd door SpeedyEddy (tot 10.000 punten), dan zal Tesla mee naar beneden gaan. Ongeacht of de resultaten van Tesla beter of slechter dan verwacht zijn.Dit gezegd zijnde, de bodem pre-market is momenteel 905.
Amerika/Rusland en de rente zijn inderdaad dingetjes, maar $TLSA doet een factor 5 mee met de dalingen van QQQ, of daalt terwijl QQQ stijgt.
Slaat echt even nergens op. Zeker als je weet dat woensdag de beste kwartaalresultaten ooit zullen aangekondigd worden, en Texas en Berlijn aan het produceren zijn.
Heb ik een paar posts hierboven al gegeven. Ik denk dat het vooral het algemeen inzakken van mede-aandelen is + onzekerheid van de earnings call binnen een paar dagen. In deze echokamer wordt er van uitgegaan dat het meest fantastische nieuws ooit komt. Anderen zijn bezorgd over het ontbreken van productie van iets anders dan 3 en Y. Ford en Rivian hebben Tesla bv al voorbijgestoken voor de Cybertruck, wat de grote moneymaker zou worden in de US. Iets neutralere toeschouwers zien in oa. de i4 een concurrent voor de Model 3, enzovoort.Nou, geef dan eens een goeie reden waarom het aandeel pre-market nog eens 5% is kwijt geraakt?
Heb ik een paar posts hierboven al gegeven. Ik denk dat het vooral het algemeen inzakken van mede-aandelen is + onzekerheid van de earnings call binnen een paar dagen. In deze echokamer wordt er van uitgegaan dat het meest fantastische nieuws ooit komt. Anderen zijn bezorgd over het ontbreken van productie van iets anders dan 3 en Y. Ford en Rivian hebben Tesla bv al voorbijgestoken voor de Cybertruck, wat de grote moneymaker zou worden in de US. Iets neutralere toeschouwers zien in oa. de i4 een concurrent voor de Model 3, enzovoort.
Frank zet die geldpers eens aan joh!Gelukkig kan ik nog rekenen op mijn nieuwe feature