Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Serieus dipje tgv de cijfers, hoewel model 3 nieuws me wel positief leek. Even afwachten of het verder zakt om echt terug in te stappen.

Als je deze trend ziet dan zou ik nog even wachten met instappen...laatste keer ben ik op 185 ingestapt...lijkt me een mooi moment wederom om in te stappen!

30605895-14882013056166966_origin_reference.png
 
Ik heb even gezocht hoe goed onze David als analist is:

''
According to TipRanks, which measures analysts’ and bloggers’ success rate based on how their calls perform, David Tamberrino is ranked #4,325 out of 4,501 analysts. Tamberrino has a 38% success rate and loses 37.9% in his yearly returns.
"
Die 37.9% is het jaarlijkse verlies sinds jan 2009 als je zijn adviezen opvolgt.
Dus eigenlijk geeft hij een Tesla buy advies o_O
Maar hij zal wel goed in het team passen bij Goldman Sucks
 
  • Like
Reactions: Phil V and robertvg
MA50 biedt steun? Divergentie op de RSI levert dan een mooie setup. Reageren, niet anticiperen, zegt iemand.

View attachment 216700
dubbel topje, klein kop schoudertje? Of toch eerst nog even terug naar het uitbraak niveau? Het kan allemaal zomaar gebeuren ;)

Maar ik gok een traag dalend zijwaarts patroon tussen ± 230 en 280 de komende maand dus ik ga mee met je setup :cool:
 
Goed gezien, O.
Leuke campagne van dit merk met blijkbaar forse mediabudgetten.
Vooralsnog zijn ze echter niet in staat om handel in Tesla opties te faciliteren.
Kan me wel een leuke inhaakcampagne voorstellen.
Andere aandelenbroker said:
'Wilt u ook opties op uw Tesla?
-Jammer, dan kunt u niet overal terecht. Maar natuurlijk wel bij ons...'
 
Interessant, @Keezje. Niet gedacht dat de RSI al weer zo laag zou zijn.
Er staan blijkbaar weer heel wat mensen met volle koffers klaar op het perron om op de trein te stappen.
Wachten tot het fluitje gaat, of toch maar alvast in de eerste klasse instappen?
(Ben zelf tevreden met mijn jaarkaart op dit traject. :cool:)
 
  • Like
Reactions: ebullio
Eens, K.
Daarom noem ik het ook een eerste klasse ticket. Je betaalt wellicht wat meer, maar je zit wel lekker comfortabel en hoeft niet net voor vertrek te dringen tussen het plebs. Met het risico dat je de volgende trein moet pakken.

Contra opinie: Twitter
Richard Branson said:
Opportunities are like buses - there's always another one coming!
 
Dan schrijven jullie toch gewoon kortlopende put-opties op een lager niveau, @carlos en @Basvdpoel?
Geen daling -> toch winst. Wel daling -> kopen met korting.

Ehm dat klinkt eenvoudig. Ik doe wel is wat in sprinters, maar opties snap ik eerlijk gezegd nog niet helemaal. Kan je die opties kopen via de Binck of de giro?

Welke opties zijn dan relevant en waar kan ik de molgeijke gevolgen berekenen?

Alvast bedankt