Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Internet ? Ik dacht dat ik op TMC zat (die exclusieve geheime club, herkenbaar aan de stickers).
Als ik die al niet meer kan geloven.... (ps 965,5 lijkt me ook prima :))
FYI, er gingen gisteren ongeveer 30 miljoen aandelen over de toonbank, ondanks bijna twee uur handelsonderbreking. Daar betekenen die paar zielige stukken van jou en mij niks in.
 
Mijn order op de Xetra van € 645 werd ook door Alex geannuleerd. :mad:
Geachte heer De B.,

Hierbij informeren wij u over het volgende. U heeft één of meerdere orders geplaatst die zijn komen te vervallen omdat de door u opgegeven limiet teveel afwijkt van de prijs op de markt. U kunt uw order herplaatsten met een limiet die dichter bij de huidige koers ligt.

Deze e-mail is puur informatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
 
DEGIRO vindt dat ik niet zulke rare orders op moet geven, Max limit is iets van $445 o_O
(Max 20% boven huidige koers)

Mijn order op de Xetra van € 645 werd ook door Alex geannuleerd. :mad:

mijn orders bij Bolero van boven de $1000 zijn ook geannuleerd. tot €999.99 blijven ze voorlopig staan.

Ook bij Keytrade, kan ik short-squeeze koersen ingeven. Ze blijven staan.
Alleen jammer dat ze niet uitgevoerd worden. :oops: ;)
 
Wat mij iedere keer bij het selecte clubje analysten en journalisten opvalt, zijn de experts die ze laten opdraven om hun mening te geven over wat Elon Musk allemaal doet. Ook nu weer.

Nu zag ik weer dat ene Robert Nardelli wordt opgevoerd om zijn mening te geven over het GoingPrivate plan.

Wie is dat, en wat heeft hij gerealiseerd ?
Om hem credibel te maken, staat het er ineens bij : former chairman and CEO of Chrysler; former chairman and CEO of Home Depot.
Amai, dat lijkt wel echt een captain of industry, niet ?
Wel, vergeet het. Ik geef liever nog 10.000€ aan ElonMusk om te investeren, dan 10€ aan Robert Nardelli.
De verdiensten van Robert Nardelli zijn dan ook niet min :

Home Depot
During Nardelli's tenure, Home Depot stock was essentially steady while competitor Lowe's stock doubled, which along with his $240 million compensation eventually earned the ire of investors.
His blunt, critical and autocratic management style turned off employees and the public.

Chrysler
On August 5, 2007, he became chairman and CEO of Chrysler
On March 17, 2009, Nardelli said that Chrysler Financial would require a second round of loans.
On April 30, 2009, Chrysler filed for Chapter 11 bankruptcy. The same day, Nardelli announced that he would leave the company, and his replacement was announced (dat was Sergio Marchionne !)

En zo ne pipo wordt dan opgevoerd om commentaar te geven ; ja sorry zeg.
Het enige wat de man bij HomeDepot en Chrysler heeft aangetoond, is dat hij géén bedrijf kan leiden naar succes, in tegendeel. Dus ik volg hem niet.