Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:
Tesla after settlement + record quarter.png


Spijt dat ik niet heb bij heb gekocht, maar dit tovert wel een lach op mijn gezicht :).
 
  • Like
Reactions: cambreVer!
Wordt een mooie dag. Zal hopelijk blijken dat mijn echtgenote ongelijk had. Zij wilde niet bijkopen.
Ik heb er toch nog maar een mooi aangeklede Model 3 tegen aan gegooid :)
Tja, dramatische tijden vragen om drastische maatregelen.
Maar ik kwam er vanochtend al niet meer tussen voor rond de $280.
Morgen is waarschijnlijk de herkansing als onze kameraden weer mogen short sellen. Deze keer zullen ze beter oppassen en de prijs met niet meer dan 10% laten dippen.
 
Vrijdag wakker geworden met een dikke min op turbo's die ik op donderdag aanschafte en meteen plusten; die vrijdag nog 25% bijgekocht toen het aandeel 270 noteerde; setje stond eind van de dag -/-65% :eek:

Maandag wakker geworden met >25% in de plus. :cool:

Ik heb relaxter weekends gehad. ;)
 
200 aandelen, gekocht voor 270 USD. Staan nu voorbeurs op 313 USD en lopen nog hard op.
200 x 43 = 8.600 USD. Ik mag hopen dat ze daarover niet zal mopperen.
Jaja. Ik heb nog 200 Frankfurtse stukken liggen uit de tijd van de $420 waandenkbeelden. Doen nu € 270,00. Nog even een rukje omhoog naar € 320, en ze zijn weer waar we begonnen... o_O
Ik vrees dat die er pas volgende maand uit gaan tijdens een ochtendsessie van de ER short squeeze.
 
Nou kom ik hier toch al heel wat jaren, en weet ik nog steeds niet hoe ik een 'Disagree' op een 'Funny' moet geven :p
Ik ken het gevoel Kees. In 2008, ik had net mijn bedrijf verkocht en een deel van de middelen belegd via een grote bank, keek ik na 3 maanden tegen een verlies van 4,5 ton aan. Ik heb er niet van wakker gelegen maar leuk is anders.
Ik heb er ook geen boterham minder om gegeten en zelfs een Tesla schoot er nog over.
'Sometimes you win, sometimes you loose' :(
 
Ik ken het gevoel Kees. In 2008, ik had net mijn bedrijf verkocht en een deel van de middelen belegd via een grote bank, keek ik na 3 maanden tegen een verlies van 4,5 ton aan. Ik heb er niet van wakker gelegen maar leuk is anders.
Ik heb er ook geen boterham minder om gegeten en zelfs een Tesla schoot er nog over.
'Sometimes you win, sometimes you loose' :(
Als je een verlies kunt dragen van 4,5 ton, hoef je niet wakker te liggen. Had ik zo'n verlies zou ik wel wakker liggen, want dan had ik een schuld van 4 ton.;)