Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn metertjes zeggen nieuwe hogere steun rond 292 maar de RSI toont geen kracht, dus het kan ook zijwaarts worden. Alles nog maar eens onder het voorbehoud dat ik TSLA eigenlijk niet erg geschikt vind voor TA.
En als ik moet ophouden met deze plaatjes te posten hoor ik t wel.
Naamloos.png
 
Mijn metertjes zeggen nieuwe hogere steun rond 292 maar de RSI toont geen kracht, dus het kan ook zijwaarts worden. Alles nog maar eens onder het voorbehoud dat ik TSLA eigenlijk niet erg geschikt vind voor TA.
En als ik moet ophouden met deze plaatjes te posten hoor ik t wel. View attachment 336825
Ga vooral door met plaatjes posten. Aan informatie is nooit een overschot.

Ben reuze benieuwd naar de resultaten (verwacht rond de 53k aan M3 productie, aantallen afgeleverd ben ik nog mee aan het puzzelen). Denk ook dat ze per 1 okt. cashflow positief zijn en mogelijk zelfs in q3 een positief resultaat (icm met +/- 625mil aan handel in ZEV credits).
 
Ik begrijp dat er veel enthousiasme is om met 10 procent korting te kopen. Maar hou er wel rekening mee dat dit niet zomaar een denkbeeldig accefietje is dat weg zal gaan zolang Tesla maar Model 3’s blijft leveren.

Persoonlijk verkoop ik de kleine positie die ik nog aanhield. Als de lucht opklaart, is er voldoende tijd om weer terug in te stappen.
 
Ik begrijp dat er veel enthousiasme is om met 10 procent korting te kopen.

Ik niet!

De SEC heeft nu ook de weg gebaand voor shareholder litigation. Dit komt uit het SEC compliant:

77. As a result of Musk’s false and misleading statements and material omissions, investors who purchased Tesla stock in the period after the false and misleading statements but before accurate information was made known to the market were harmed
 
Dit gaat, met enige pech, een langslepend verhaal worden dat nu sowieso alle Model 3 leveringen + kwartaal cijfers zal overschaduwen.... :(

Ik hoop niet dat dit een 'Fortisje' gaat worden wat betreft duur. Heb sinds vorige week m'n FORsettlement claimformulieren binnen.
En dan hebben we het over de periode 2007/2008.

Dan is het aandeel voorlopig nog niet uit de roller-coaster en zullen alle trolls/shorters met regelmaat hoorbaar blijven.
 
Het zou me meevallen als het effect hiervan tot slechts -10% beperkt blijft. Waardeloze ontwikkeling.
Instapmoment? Ik blijf instappen :oops:
Nee, dit was voor mij het moment om alle hefboomconstructies te sluiten. Deze rit naar beneden gun ik iedereen van harte. De wat slimmere shortpartijen maken nog een keer een lekkere klapper en zullen het daarna wel voor gezien houden. Er zijn al behoorlijk wat shortposities gesloten tussen de $260 en $300, dus reken maar dat er nog wat meer willen sluiten onder de $250.

De Q3 productie- en leveringsaantallen zullen wel positief zijn, maar zelfs dan is het Q3 resultaat geen home run. Het zal dus wel 2019 worden voordat er weer een mooie stijging komt. En als die zomaar wat eerder komt, doen ik toch mee met de huidige aandelen en lange calls. Maar het is geen droomscenario (voorzover het dat uberhaupt was).
 
Nee, dit was voor mij het moment om alle hefboomconstructies te sluiten. Deze rit naar beneden gun ik iedereen van harte. De wat slimmere shortpartijen maken nog een keer een lekkere klapper en zullen het daarna wel voor gezien houden. Er zijn al behoorlijk wat shortposities gesloten tussen de $260 en $300, dus reken maar dat er nog wat meer willen sluiten onder de $250.
Ik zag op 24/09 berichten dat er weer heel veel aandelen waren geleend om te shorten ? Op 280 ?
Sinds dat hele UBS verhaal en dat recente bericht op Bloomberg waarbij er daarvoor heel veel short was gegaan vertrouw ik niets meer.
 
Ik zag op 24/09 berichten dat er weer heel veel aandelen waren geleend om te shorten ? Op 280 ?
Sinds dat hele UBS verhaal en dat recente bericht op Bloomberg waarbij er daarvoor heel veel short was gegaan vertrouw ik niets meer.
Lees dan nog even dit bericht van Peter Forman (papafox): Daily TSLA Trading Charts
Er was een grote correctie nodig van de eerder gepubliceerde short interest gegevens (door S3 Partners). Blijkbaar was toch niet het grote aantal nieuwe shortposities geopend, zoals eerder werd gerapporteerd.
 
  • Informative
Reactions: robertvg